دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه لارستان








مدیر و جمعی از اعضای موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون در راستای گسترش فعالیت‌های منطقه‌ای، با امام جمعه شهر لار دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش، حجت‌الاسلام بصیری مدیر موسسه مجمع‌القرآن در این دیدار که در دفتر امام جمعه لارستان انجام شد، ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز در سال‌های اخیر، اظهار داشت: نگاه ما به فعالیت موسسات قرآنی در منطقه، نگاهی تعاملی است و ایجاد ارتباط بین موسسات و شخصیت‌های قرآنی منطقه را دنبال می‌کنیم. امروز این تعامل با جامعه قرآنی لار و خنج برقرار است.
وی افزود: البته ما به حساسیت‌های قومی و مذهبی منطقه واقفیم و امیدواریم با همکاری بین موسسات قرآنی به سمت ایجاد وحدت بین مردم منطقه پیش برویم.
در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه شهر لار نیز با بیان اینکه از فعالیت‌های موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش مطلع هستم و در مجالس مختلف از این فعالیت‌ها تمجید کرده‌ام، بیان داشت: در فعالیت‌های قرآنی باید سلیقه‌های مناطق را بشناسیم و طبق آن سلایق فعالیت کنیم.
وی با بیان اینکه منطقه ما بافت قومی و مذهبی متفاوتی دارد، گفت: باید به دنبال طرحی برای ارتباط تخصصی با مدارس آموزش و پرورش باشید. چون شخصیت کودکان و نوجوان‌ها در مدارس شکل می‌گیرد و نیاز هست قرآن، اعتقادات احکام و … به صورت مناسب آموزش داده شود. به نظر بنده این یکی از کارهای ضروری است.
حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: ارتباط با سایر شهرستان‌ها و بخش‌های منطقه نیز یکی ا‌ز ضروریات است و با تعامل باید بتوانیم از ظرفیت‌های متقابل استفاده کنیم.
امام جمعه لارستان در پایان با اشاره تربیت قرآن‌آموزان، تصریح کرد: در کنار آموزش قرآن باید شخصیت دینی و اعتقادی قرآن‌آموزان نیز شکل بگیرد و سیاست‌ها و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی نیز به آنان منتقل شود تا قرآن‌آموزانی بصیر تربیت شوند.
در پایان این نشست صمیمانه، حجت‌الاسلام بصیری از امام جمعه شهر لار دعوت کرد تا در همایش خادم‌القرآن حمید رایگان که ۱۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود، حضور یابد.

























Source Article from http://mqfg.ir/fa/?p=1950 دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه لارستان
مجمع‌القرآن فاطمیون گراش
نوشته دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه لارستان اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه لارستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog