جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان پیام نور کرمان برگزار شد


رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به فارغ‌التحصیلی ۱۵۰ دانش‌آموخته این مرکز گفت: علم، تحقیق و پژوهش میراثی است که برای همه نسل‌های آینده به یادگار می‌ماند.
به گزارش سایت پی ان یو نیوز فاطمه معین‌الدینی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی ۱۵۰ دانش‌آموخته دانشگاه پیام نور مرکز کرمان اظهار داشت: نسل جوان امروز که در فضای جنگ نفس نکشیده، شاید دفاع هشت ساله مقدس برای او تکرار باشد، اما ما کسانی را در زندگی دیدیم که نسل‌های بعدی هرگز تجربه نخواهند کرد.


وی افزود: دیروز آن بزرگان و قهرمانان در دفاع مقدس با تمام توان ایستادگی کردند که امروز این انقلاب، میراث ماندگار شده است.


معین‌الدینی ابراز داشت: جنگ تحمیلی ما جنگ ایمان در برابر کفر بود و ایمان به خدا و توکل از مهم‌ترین مولفه‌های پیروزی ما در جنگ بود.


رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: ملت ایران به دنیا ثابت کرد که با ایمان به خدا و اراده قوی، سلاح و تجهیزات ناکارآمد می‌شود و دفاع مقدس تبلور ایمان و اراده فرزندان ایران زمین است.


وی در ادامه با اشاره به فارغ‌التحصیلی دانشجویان بیان داشت: همه دانش‌آموختگان دانشگاه از دوران دانشجویی به عنوان بهترین سال‌های عمر خود یاد می‌کنند و امیدوارم که این دوران در مقاطع تحصیلی بالاتر برای شما ماندگار شود.


معین‌الدینی افزود: آنچه دانشمندانی مانند خوارزمی، ابوریحان بیرونی و … را معروف و برای همیشه ماندگار کرده است، میراثی است که از کسب علم و تحقیق و پژوهش برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان پیام نور کرمان برگزار شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog