آموزش افزایش سرعت لود سایت – قسمت اول

آموزش افزایش سرعت لود سایت – قسمت اول
خب باید بدونین که کاربران از سایت هایی که سرعت لود شون کم یا خیلی زمان میبرد تا سایت بالا بیاد خوششان نمی آید و همچنین گوگل عزیز هم از سایت هایی که سرعت لود کم دارند و زمان زیادی کاربر را منتظر نگه میدارند خوشش نمی آید و نمره منفی میده به این قبیل از سایت ها. پس سرعت لود سایت برای سئو و بهینه سازی سایت تاثیر فوق العاده ای داره. هم چنین بر عکس میشه گفت که سئو سایت نیز به نوعی میتونه با روش هایی که انجام میشه روی سرعت لود سایت تاثیر گذار باشه .
یکی از مواردی که باعث کم شدن سرعت سایت میشه وجود عکس های زیاد با حجم بالا هست. بعضی از افراد هیچ دقتی به حجم عکس ها ندارند و البته تو صفحه اصلی سایت شون کلی عکس قرار میدن.خب همین موضوع میتونه یکی از دلایل اصلی برای دیر لود شدن سایت باشه که با سئو و بهینه سازی تصاوریر سایت میتونین در عین حال که حجم عکس ها رو کم میکنین کیفیت تصویر رو بالا نگه دارین.
یکی دیگه از مواردی که سبب دیر لود شدن سایت تون میشه وجود یک سری از کد های جاوا اسکریپت هست که باعث میشه سایت شما سنگین بشه و موقع بالا اومدن دچار مشکل برای لود شدن بشه. این کدها جاوا اسکریپت ممکنه از اول توی قالب سایت شما جاگذاری شده باشند که خب باید توسط یک سئو کار حرفه ای بررسی و سئو سایت بشه.
 به این صورت کاربران برای دفعه اولی که به سایت تون مراجعه میکنن نمیپرن!!! و البته میدونم که خود شما هم از وضعیت دیر لود شدن سایت تون عصبی میشین! در مقالات آینده نکات بیشتری در مورد آموزش افزایش سرعت لود سایت خدمت تون عرض میکنم.
 


سئو , سئو سایت , سئو و بهینه سازی

آموزش افزایش سرعت لود سایت – قسمت اول


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog