همایش ملی انرژی در دانشگاه آزاد لامرد برگزار می‌شود

لامــــرود به نقل از تسنیم، سید احمد هاشمی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد این است که 2 شهید گمنام در این دانشگاه آرام گرفته‌اند و به زودی المان مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد نصب می‌شود.
 
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با اشاره به اینکه نقش دانشگاه‌ها در رشد شهرستان لامرد موثر بوده است، گفت:در این میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در رشد و توسعه لامرد نقش داشته است.
هاشمی  افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به عنوان بزرگ‌ترین قطب علمی در جنوب استان فارس محسوب می‌شود که دارای 85 رشته در مقاطع مختلف کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا است و 262 نفر به عنوان استاد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 
وی خاطرنشان کرد: تمامی کلاس‌های این دانشگاه به سیستم‌های الکترونیکی و مجازی مجهز شده  و 33 کارگاه و آزمایشگاه مجهز در این دانشگاه وجود دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد تصریح کرد:دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در بیشتر شاخص‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در سطح استان فارس و کشور رتبه‌های خوبی کسب کرده و تاکنون 500 مقاله در مجلات معتبر علمی به چاپ رسیده و 8 همایش ملی در موضوعات مختلف برگزار  و 3 اختراع ملی نیز ثبت شده است.
هاشمی تصریح کرد: همایش ملی سیستم‌های انرژی نیز اسفندماه امسال با همکاری دیگر دانشگاه‌های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیر ورود رشته‌های جدید  در حوزه پزشکی مانند علوم آزمایشگاهی،پرستاری،بهداشت عمومی و اتاق عمل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هستیم.
نوشته همایش ملی انرژی در دانشگاه آزاد لامرد برگزار می‌شود اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

همایش ملی انرژی در دانشگاه آزاد لامرد برگزار می‌شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog