مصاحبه اختصاصی با کارکنان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی گراش



به گزارش گراش نما، در تقویم ملی ایران، روز هفتم مهرماه به نام آتش نشانی و ایمنی نام گرفته است، از این رو با کارکنان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گراش به گفتگو نشستیم که ماحصل آن تقدیم شما می شود:

حسینعلی مولایی ریاست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گراش:

۱-خودتان را بیشتر معرفی فرمایید:
حسینعلی مولایی، متولد ۱۳۵۶ و ۱۱ ماه سابقه
۲-در هر شیفت چند نفر در حالت آماده باش در پایگاه حضور دارند؟
دونفر آتش نشان و یک نفر تلفنچی در پایگاه به صورت دائم حضور دارند.
۳-آیا مزاحم تلفنی در واحد شما وجود دارد؟
بله متاسفانه هنوز عده ای هستند که با مزاحمت های تلفنی خود باعث اختلال در کار آتش نشانی شده اند.
۴-در هنگام وقوع حادثه درخواستتان از مردم چیست؟
در صحنه های عملیاتی دخالت افراد عادی و بکارگیری آنها در عملیات اشتباه است اما اگر افرادی که دوره های امدادی دیده باشند می توان از آنها استفاده کرد ولی مردم عادی بیشتر جهت کنترل جمعیت در پشت صحنه استفاده میشوند.
در هنگام وقوع حادثه تیم پیشتیبانی واحد آتش نشانی به محل اعزام و کار امداد رسانی را انجام میدهند.
۵-آیا امکانات واحد آتش نشانی گراش کامل می باشد ؟
امکانات واحد آتش نشانی گراش در سطح منطقه خوب است اما از لحاظ امکانات به روز دنیا کامل نیست، به تازگی ست فرود و صعود، که مخصوص عملیات چاه، ارتفاع و کوهستان میباشد به مبلغ  ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال خریداری شده است.
۶-درخواست شما از مسئولن چیست؟
از مسئولین که به واحد آتش نشانی مربوط میشوند شهرداری میباشد که تا الان همکاری کاملی را با واحد آتش نشانی گراش داشته و جدیدا با پیگیری های انجام شده از طرف شهرداری قول خرید خودرو پیشرو و الحاق این خودرو به واحد آتش نشانی گراش داده شده است.
حرف آخر؟ از حضور فرماندار، بخشدار و هیات همراه جهت تبریک روز آتش نشان در واحد ایمنی و آتش نشانی و از تماس تلفنی مهندس زارع (شهردار) و مهندس جمالی تشکر میکنم.

آتش نشان جلیل جمالی:
جلیل جمالی(برادر شهید محمدحسن جمالی)- متولد ۱۳۴۰- سابقه خدمت در آتش نشانی ۲۵ سال
جلیل جمالی: از مردم خواهشم میکنم هنگام عملیات آتش نشانی مزاحمتی برای آنان ایجاد نکنند تا امدادرسانی در کمترین زمان انجام شود.

آتش نشان منصور دهرامی:
منصور دهرامی- متولد ۱۳۵۳- ۱۵ سال سابقه خدمت در آتش نشانی
منصور دهرامی: هنگام امداد رسانی خودرو های عبوری راه را برای خودرو های آتش نشانی باز کنند و موتور سیکلت ها از حرکت پشت خودرو های امدادی و حضور در منطقه آتش سوزی خودداری کنند.
از حضور فرماندار و بخشدار در واحد آتش نشانی تشکر میکنم. تبریک روز آتش نشان که آن هم یک بار در سال است باعث دلگرمی بنده و همکاران می شود.

آتش نشان سید جواد معصومی گراشی:
سید جواد معصومی گراشی-متولد ۱۳۶۹-جوانترین عضو آتش نشانی گراش- دانشجوی رشته امداد و سوانح
سید جواد معصومی گراشی: بنده هم از حضور فرماندار و بخشدار و هیات همراه در آتش نشانی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی تشکر میکنم.
 



Source Article from http://gerashnama.ir/news/show/2249/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B4
نوشته مصاحبه اختصاصی با کارکنان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی گراش اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

مصاحبه اختصاصی با کارکنان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی گراش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog