حداقل درآمد یک فروشگاه آنلاین وسایل تزیینی منزل

سلام دوستان
با توجه به اینکه خیلی از دوستان اینجا فروئشگاه اینترنتی دارند و من میخواستم به تازگی وارد این حوزه بشم همش این سوال توذهنمه که اگه این همه وقت و انرژی صرف کنم و یه فروشگاه آنلاین راه بندازم آیا درآمدش چقدره؟ و در حدی هست که من فعالیت فعلیم رو کنار بذارم و بیام سراغ این کار یا اینکه کار منطقی ای نیست.

من در حال حاضر یک الی 2 میلیون متغیر درآمد ماهانه دارم نمیدونم میتونم به راه اندازی یه فروشگاه برای درآمد بیشتر اعتماد کنم یا اینکه همون کار قبلیم رو ادامه بدم.

البته سرمایه زیادی هم ندارم ولی محصولاتی که میخوام برای فروش عرضه کنم چون خودم تولید میکنم تعداد زیادی دارم. وسایل تزییناتی منزل هستش و بین 10 الی 100 هزار تومن قیمتشون هستش. به نظرتون کسی میخره یا نه؟ و اینکه چطوری باید کارمو تبلیغ کنم؟

سوال دیگه ایی هم که دارم اینه که آیا باید تمام وقت کار کنم برای سرپا نگه داشتن این فروشگاه یا میتونم روزی چند ساعت در کنار کار قبلیم این رو ادامه بدم؟

ممنون میشم دوستانی که تو این حوزه تجربه دارن تقریبی هم که شده این اعتماد رو به من بدن که میزان درآمد معقول یه فروشگاه با این توصیفاتی که گفتم چقدر هستش؟

متشکر از وقتی که میذارید.

حداقل درآمد یک فروشگاه آنلاین وسایل تزیینی منزل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog