باز آمد بوی ماه مدرسه . بوی بازی های راه مدرسه


چنین گفت پیغمبر راستگوی                           زگهواره تا گور دانش بجوی
طلب العلم فریضتُ علی کل مسلم و المسلمه
اطلبواالعلم ولو بالعین
همگی این احادیث در بزرگداشت علم آموزی و تأکید بر کسب علم هست. همه ساله با آغاز فصل پائیز ، بهار علم و دانش هم آغاز می شودو دانش آموزان و نونهالان و نوجوانان بخش صحرای باغ نیز همانند سایر همسالان خود با شور و شعف در پی فراهم آوردن وسایل تحصیل هستندتا هرچه زودتر و همراه باقی دوستان خود در اقصی نقاط جمهوری اسلامی باحضور در کلاس درس مشغول علم و آموزی شوند. ولی آنچه امسال مانند سالهای گذشته اولیاء را نگران کرده ، بحث عدم وجود معلم در پایه های متعدد است که خود موجب دلسردی نونهالان عزیز می شودکه با شوق و ذوق وافر هر روز به امید دیدار معلم خود از خواب بیدار شده و به مدرسه رفته ولی باز مثل روز قبل با جای خالی معلم روبرو شده و دست از پا دراز تر و با یأس و ناامیدی راه برگشت به منزل را در پیش می گیرند.
متأسفانه این رویه بشدت تأثیر منفی بر روحیه دانش آموزان بخش دارد و دانش آموزان را ازعلم و دانش دلسرد کرده و دیگر و حتی استان همسایه شده و روز به روز سال به سال شاهد کاهش آمار محصلین بخش می شود.
امید که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید مشکلات دانش آموزی بخش صحرای باغ و عمادده با اختصاص معلمین مجرب و دلسوز برطرف گردد و موجبات دلگرمی نوجوانان و قشر محصل و همچنین خانواده های آنها را فراهم نموده ، بار دیگر شاهد رونق و شکوفایی استعدادهای عزیزانمان باشیم.
همچنین با توجه به آمار چند هزار نفری دانش آموزی و همچنین فاصله بخش تا مرکز شهرستان و دارا بودن اکثر فاکتورهای مورد نیاز با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان لارستان و همچنین فرمانداری ویژه و نگاه مثبت نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ارگان های مربوطه امید است هر چه زودتر شاهد استقرار نمایندگی اداره آموزش و پرورش در سطح بخش صحرای باغ باشیم تا بخش عمده ای از مشکلات قشر فرهنگی و دانش آموزی مرتفع گردد.
محمد درویشی . عضو شورای اسلامی عمادشهر

نوشته باز آمد بوی ماه مدرسه . بوی بازی های راه مدرسه اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

باز آمد بوی ماه مدرسه . بوی بازی های راه مدرسه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog