هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول


هتل دیوان استانبول گل سر سبد گروه هتل های زنجیره ای دیوان می باشد که دارای شعبات مختلف بوده و در استانبول چندین شعبه دارد. این هتل که یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه می باشد محلی مناسب برای اقامت گردشگران است و با ارائه امکاناتی بی نظیر و فوق العاده همراه با دسترسی آسان به مراکز دیدنی استانبول در میان برترین هتل ها در استانبول قرار گرفته است و سالانه میزبان بسیاری از گردشگران می باشد. این هتل در منطقه شیشلی واقع شده و با ميدان تکسيم ۱۰ دقيقه پياده فاصله دارد همچنین از دیدنی هایی که در نزدیکی هتل واقع شده اند می توان به گالری هنر جمهوری تکسیم، کاخ دولماباغچه و برج گالاتا اشاره کرد.



هتل دیوان استانبول در سال ۲۰۱۱ در ۱۱ طبقه ساخته شده و برای اقامت مهمانان خود ۱۹۱ اتاق آماده کرده است اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن هستند که با فرهنگ سنتی ترکیه آمیخته شده اند. تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی کابلی، دی وی دی پلیر، گاوصندوق، تلفن، پرده خاموشی، پنکه سقفی و مبل تختخواب شو از جمله امکانات اتاق ها می باشد حمام مجهز و مدرن با دوش و وان در دسترس است روزنامه و لوازم بهداشتی به صورت رایگان فراهم شده است و وای فای، مراقبت از کودکان در اتاق و اینترنت سیمی با سرعت بالا با هزینه اضافی موجود است.


امکانات هتل دیوان استانبول

هتل دیوان یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول می باشد و رستوران های آن انواع غذا های مدیترانه ای، بین المللی و ژاپنی را در محیطی شیک و دلچسب سرو می کنند همچنین هتل امکانات بسيار خوبی جهت برگزاری سمينار ها و کنفرانس ها در اختیار گروه های بیزنسی قرار می دهد مرکز بیزنس هتل به صورت ۲۴ ساعته می باشد و ۶ اتاق جلسه نیز در آن وجود دارد.





مرکز اسپا هتل با مساحتی ۱۸۰۰ متر مربعی شامل ۵ اتاق درمان است و خدماتی مانند ماساژ تایلندی، ماساژ عمیق بافت، ماساژ ورزشی، ماساژ سنگ داغ و ماساژ سوئدی ارائه می شود و آروماتراپی، آیورودا و آب درمانی از جمله روش های درمانی است که مهمانان می توانند در این مرکز استفاده کنند. سونا، چشمه های آبگرم و معدنی، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر بخش های مرکز اسپا هتل دیوان استانبول می باشد. استخر سرپوشیده، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، استودو پیلاتز و جکوزی از دیگر مواردی است که برای اوقات فراغت گردشگران در نظر گرفته شده است. هتل دیوان که یکی از برترین هتل های استانبول می باشد خدمات متنوعی ارائه می دهد که پر کاربرد ترین آن ها عبارتند از: میز جلو ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، پارکینگ، فروشگاه، صرافی و تبادل ارز، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، تسهیلات ویژه معلولین، کرایه خودرو ، لاندری، اتو کشی، خدمات تهیه بلیط، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از سیگار، نظافت روزانه اتاق، میز تور و روم سرویس ۲۴ ساعته.

اطلاعات هتل دیوان استانبول

نام لاتین هتل: Hotel Divan تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۳۱۵۵۵۰۰+ آدرس هتل: Asker Ocagi Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey موقعیت هتل: Istanbul





هتل دیوان استانبول


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog