دانلود نرم افزار Retrica Pro 3.4.1 برای اندروید و آیفون

Retrica یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار های عکسبرداری و افکتگذاری بر روی تصاویر ، برای سیستم عامل های اندروید و آیفون می باشد . نرم افزار Retrica دارای 80 فیلتر مختلف ، امکان ایجاد آثاری بسیار زیبا و خلاقانه را به کاربران می دهد . از قابلیتهای جالب دیگر این این نرم افزار این است که میتوانید آن را طوری تنظیم کنید که بصورت متوالی و در بازه های زمانی تعیین شده اقدام به عکاسی کند که برای ساخت کلیپهای ویدیویی بسیار مناسب است . بیش از 100 میلیون در جهان از این نرم افزار در دیوایس های مختلف خود استفاده می کنند و به این معناست که نرم افزار Retrica یکی از محبوب ترین نرم افزار های عکاسی تبدیل شده است .
امروزه با زیاد شدن اسمارتفون های مختلف در سیستم عامل های مختلف کاربران در همه ی مکان ها دیدنی و تفریحی که می روند عکاسی را در اولویت اول خود قرار می دهند ون همچنین عکسبرداری سلفی به صورت خیلی حرفه ای با نرم افزار Retrica امکان پذیر است . اپلیکیشن Retrica هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که شما می توانید این نرم افزار محبوب را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . نرم افزار رتریکا قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 8.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .
ویژگی های نرم افزار Retrica :
– دارای فیلتر مختلف (25 مورد رایگان)
– امکان قرار دادن افکتهای زیبا بر روی تصاویر
– قابلیت تایمر عکاسی
– امکان ساخت کلاژهای زیبا
– امکان استفاده از حاشیه های زیبا برای عکسها
– امکان استفاده از لوگوهای مختلف به عنوان واترمارک
– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی
– پشتیبانی از اندروید 4.0 به بالا ئو آی او اس 8.0 به بالا
تغییرات در نسخه جدید :
– لاگ این بدون نیاز به یوزر نیم
– رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه
Want to take amazing photos? Stand out from the crowd – make your photos POP! Retrica will transform your photo experience into something truly memorable. Choose how you want to remember that great view from your trip, or that delicious meal you shared with a friend. With Retrica’s live filters, you can preview how your photos will look, before you even take the photo!Retrica also comes with trendy logos to make your photos more noticeable. And with over 100 filters, you’ll never run out of options.More than 100 million photos are taken per day with Retrica. The Guardian reviewed it as one of “20 best Android apps this week.” Download Retrica today, and see what all the buzz is about!.
شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید
Retrica

دانلود نرم افزار Retrica Pro 3.4.1 برای اندروید و آیفون


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog