دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه اوز








مدیر و جمعی از اعضای موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون در ادامه برنامه‌ گسترش فعالیت‌های منطقه‌ای، با امام جمعه اهل سنت اوز دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش، حجت‌الاسلام بصیری مدیر موسسه مجمع‌القرآن در این دیدار که در دفتر امام جمعه اهل سنت اوز صورت گرفت، ضمن معرفی موسسه و تشریح فعالیت‌ها، اظهار داشت: ما از سال گذشته شعبه‌ای را در شهر اوز فعال کرده‌ایم و این مرکز قرآنی در مرحله اول، آموزش قرآن به کودکان را دنبال می‌کند.
برگزاری محفل بزرگ قرآنی با حضور حافظان شیعه و سنی
وی با بیان اینکه به دنبال گسترش فعالیت‌های قرآنی در منطقه هستیم، افزود: یکی از برنامه‌هایی که ما به دنبال آن هستیم، برگزاری  محفل بزرگ قرآنی با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی منطقه است. درباره این موضوع با دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس نیز رایزنی شده است و ایشان نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند.
مدیر موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش تصریح کرد: ما در موضوع آموزش قرآن و گسترش فعالیت‌ها، وحدت بین اقوام و مذاهب منطقه را نیز دنبال می‌کنیم. در همین راستا نیز رایزنی و تعاملاتی را با ائمه جمعه و جامعه قرآنی لار، خنج و اوز انجام داده‌ایم.
هماهنگی مراکز قرآنی گراش و اوز مفید خواهد بود
شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده امام جمعه اهل سنت اوز نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت موجود در کشور در حالی‌که کشورهای همسایه ما درگیر جنگ و ناامنی هستند، به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهداست که در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند.
مفتی اهل سنت جنوب فارس با اشاره به اینکه قرآن محور اصلی وحدت امت اسلامی است، گزارشی از فعالیت‌های قرآنی در شهر اوز ارائه داد و بیان داشت: هماهنگی بین مراکز قرآنی ۲ شهر گراش و اوز و تبادل تجربه‌ها در این موضوع مفید خواهد بود.
در پایان این نشست صمیمانه، حجت‌الاسلام بصیری از امام جمعه اوز دعوت کرد تا در همایش خادم‌القرآن حمید رایگان که ۱۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود، حضور یابد.



































Source Article from http://mqfg.ir/fa/?p=1963 دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه اوز
مجمع‌القرآن فاطمیون گراش
نوشته دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه اوز اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

دیدار مدیر مجمع‌القرآن گراش با امام جمعه اوز


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog