دانلود نرم افزار Lumosity 2.0.7950 برای اندروید و آیفون

Lumosity یکی از بهترین نرم افزارهای پزشکی و سلامت در سبک برنامه های تقویت ذهن و حافظه می باشد که توسط کمپانی Lumos Labs برای گوشی های اندروید و آیفون بصورت کاملا رایگان عرضه شده و همکنون در مارکت های اپ استور و پلی استور با امتیاز 4.1 از 5.0 قرار گرفته شده است . امروزه بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان نرم افزار Lumosity را دریافت کرده اند . این نرم افزار در حال حاضر یکی از نرم افزارهای محبوب و برتر این مارکت ها به شمار می رود . نرم افزار تقویت حافظه لوموسیتی یک برنامه آموزش روزانه ایست که مغز شما را به چالش می کشد و به شما کمک می کند تا فشار تحقیقاتی خود را رو به جلو ببرید . اگر می خواهید ذهن و پرورش فکر شما بهبود یابد ما به شما پیشنهاد می کنیم که این اپلیکیشن را از دست ندهید .
نرم افزار Lumosity شامل انواع بازی های مختلف و پیچیده ای می باشد که برای رد کردن معمای بازی باید از ذهنتان استفاده کنید . به گفته سازنده این اپلیکیشن هر کسی که بتواند روزی چند دقیقه را صرف یک بازی کند و آن را انجام دهد می تواند در آینده نه چندان دور یک فرد باهوش, زیرک و از نظر فکری یکی از شاخص ترین افراد در جامعه باشد . لوموسیتی نام یک موسسه برتر تحقیقاتی می باشد که در زمینه افزایش سطح هوش و بهبود حافظه افراد فعالیت می کند این موسسه توسط دکتر مایکل اسکنلون، فارغ التحصیل رشته ی عصب شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه استنفورد آمریکا تاسیس شده است و هدف آن رشد و بهبود فکر و ذهن افراد می باشد . نرم افزار تقویت حافظه لوموسیتی قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 8.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این برنامه را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما قرار بگیرد .
ویژگی های نرم افزار Lumosity :
– یکی از بهترین برنامه های تقویت حافظه
– شامل انواع بازی های مختلف و پیچیده
– رشد و بهبود حافظه
– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی
– پشتیبانی از اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 8.0 به بالا
تغییرات در نسخه جدید :
– بهینه سازی های مختلف
– رفع مشکلات برنامه
Challenge your Memory, Attention, and more. Used by over 70 million people worldwide, Lumosity combines 25+ cognitive games into a daily training program that challenges your brain. Games adapt to your unique performances. helping you stay challenged in a wide variety of cognitive tasks.THE STORY BEHIND LUMOSITY.We’re a team of scientists and designers exploring new ways to challenge the brain and push cognitive research forward.Our scientists take common cognitive and neuropsychological tasks, or design entirely new, experimental challenges. Working with experienced designers, they transform these tasks into fun games that challenge core cognitive skills.We also work with 40+ university researchers worldwide. We give qualified researchers free access to Lumosity training and tools. helping them investigate new areas in cognition.As we learn more about the possibilities of brain training, we invite you to train with us, and join us in our mission to advance the understanding of human cognition.
http://download.ir/wp-content/uploads/2016/05/Lumosity-Trailer-www.download.ir_.mp4
 
 
شما از این پس می توانید نرم افزارهای اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید
Lumosity

دانلود نرم افزار Lumosity 2.0.7950 برای اندروید و آیفون


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog