راه اندازی کارواش

اگر به دنبال راه اندازی شغلی پر بازده و پر درآمد می باشید ، راه اندازی یک کارواش در شهر و محل زندگیتان می تواند ایده ی مناسبی به نظر بیاید. کارواش های رایج در سطح شهر ها، شامل کارواش های دستی و کارواش های اتوماتیک باشند. لذا بسته به سرمایه ی اولیه و تعداد مراجعین و مشتری های برآورد شده ، می توانید نوع کارواش مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

کارواش های اتومایک به طور کلی در سری مدل های دروازه ای (ریلی) و تونلی تولید و عرضه می گردند که بسته به مدل های دستگاه توانایی شستشوی انواع اتوموبیل ، ون ، مینی باس ، اتوبوس ، کامیون و حتی قطار را دارا می باشند.

کاوراش های اتوماتیک بسیاری در سراسر جهان و توسط کشور های گوناگون تولید و عرضه می گردند که در این میان دستگاه های کارواش مکانیزه ی اسپانیایی با توجه به کیفیت بالای ساخت و طراحی و همچنین به سبب جنس مطلوب تجهیزاتی که در ساختشان به کار رفته است ، به عنوان بهترین و محبوب ترین دستگاه های کارواش در دنیا شنتاخته می شوند.

کمپانی Istobal اسپانیا به عنوان قدرتمند ترین شرکت در این زمینه فعالیت می نماید و کمتر دسنگاه هایی را به عنوان رقیبی سر سخت در کنار خود می بیند. بنابراین شما می توانید با بهره مندی از کاوراش های اتوماتیک Istobal در مدت زمانی طولانی و با کیفیتی مثال زدنی به شستشوی اتوموبیل ها پرداخته و به علت کم بودن این صنعت در شهر های کشور عزیزمان ایران می توانید صنعتی انحصاری را پایه گذاری نمایید.



در صورت تمایل به این موضوع از شما خواهشمندیم تا پست های بعدی مارا دنبال نمایید...

راه اندازی کارواش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog