برگزاری جشن عاطفه ها در ۱۹۶ مدرسه لامرد

لامــــرود/ سید محمد حقایقی- همزمان با آغاز سال تحصیلی ، جشن عاطفه ها نزدیک به دو دهه است که در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در سراسر مدارس ایران برگزار می شود.
امروز دانش آموزان لامِردی " پاکت های مهر " خود را به صندوق های عاطفه ها انداختند تا پیام مهربانی و عطوفت را ترویج دهند.
احمد محمودی رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) لامرد در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها در دبستان شهید برزگر، در خصوص جزئیات جشن عاطفه ها به خبرنگار لامرود گفت: برنامه جشن عاطفه ها در آغاز سال تحصیلی با هدف دستگیری از نیازمندان و دانش آموزن بی بضاعت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله صورت گرفته است اظهار کرد: جشن عاطفه ها در بیست و پنجم شهریورماه برای عموم مردم، کسبه و اقشار مختلف مردم با جمع آوری چهره به چهره برگزار که خوشبختانه کمک بسیار خوبی به دانش آموزان نیازمند شد.
محمودی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در دهم مهرماه افزود: جشن عاطفه ها در ۱۹۶ واحد آموزشی در سطح شهرستان با هدف فرهنگ نوع دوستی ، انفاق ، ایثار جهت دانش اموزان نیازمند برگزار شد.
این مسئول در خصوص هزینه ها و کمک های جمع آوری شده گفت: تمامی کمک ها و هزینه های نقدی جمع آوری شده به حساب های دانش آموزان نیازمند تحویل داده می شود و به صورت مستقیم این دانش آموزان می توانند از این کمک ها بهره ببرند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لامرد با بیان اینکه فقر یک دغدغه عمومی است، خاطر نشان کرد: اگر ما بتوانیم فقر را مدیریت کنیم، معضل ها و آسیب های اجتماعی کاهش خواهند یافت.
وی مدیریت فقر را یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و ابراز کرد: دانش آموزان با شرکت در جشن عاطفه ها به خانواده های خود یادآور خواهند شد که کمک کردن به نیازمندان می تواند از بروز ناهنجاری ها جلوگیری و به آرامش جامعه کمک کند.
نوشته برگزاری جشن عاطفه ها در ۱۹۶ مدرسه لامرد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

برگزاری جشن عاطفه ها در ۱۹۶ مدرسه لامرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog