کمک به نیازمندان باید در تمامی دوره ها باشد

لامـــــرود - سید مهدی احمدی زاده در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها در دبستان شهید برزگر لامرد در گفت و گو با خبرنگار لامرود با بیان اینکه دانش آموزان با صداقت و مهربانی می توانند فرهنگ کار خیر را به خوبی انتقال دهند، اظهار کرد: دانش آموزان باید خانواده ها را تشویق کنند تا در کار های خیر حضور داشته باشند چرا که  کمک به نیازمندان باید در تمامی دوره های زمانی صورت بگیرد.
معاون فرماندار لامرد خاطر نشان کرد: جشن عاطفه ها ، جشن عطوفت و مهربانی است و باید با برگزاری این گونه جشن ها ، فرهنگ کمک به نیازمندان را در جامعه نهادینه کنیم.
 
" پاکت مهر " در دستان ۹ هزار دانش آموز لامردی
بهرام حسین زاده نیز در گفت و گو با خبرنگار لامرود با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس لامرد گفت : خوشبختانه فرهنگ کمک به نیازمندان در میان دانش اموزان لامردی نهادینه شده و امروز شاهد کمک ۹ هزار دانش آموز لامردی به هم نوعان نیازمند خود در مدارس این شهر هستیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد یکی از راه های بهتر مشارکت در کار های خیر و خوداپسندانه را آموزه های دینی دانست و افزود: اگر دانش آموزان آموزه های دینی و توصیه های پیرامون کار های خیر و انفاق  را به جامعه منتقل کنند هیچ فقری در جامعه نخواهد ماند.
مسئول سازمان دانش آموزی لامرد خاطر نشان کرد: جشن عاطفه ها که هر سال برگزار می شود بهترین فرصت برای تقویت روحیه انفاق و کمک به دیگران است و استقبال هرساله دانش آموزان نشان می دهد این فرهنگ در جامعه نهادینه شده است.
جشن عاطفه ها صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی در آموزشگاه شهید برزگر شهر لامرد برگزار شد.
 
 
نوشته کمک به نیازمندان باید در تمامی دوره ها باشد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

کمک به نیازمندان باید در تمامی دوره ها باشد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog