چندتا نکته جالب برای زیبایی و مراقبت از مو

با سیلیکون به موهای نازک خود کمک کنید نازک بودن موها یکی از شکایت های شایع در مورد موهاست. هنوز هم خیلی از خانم ها نمی دانند بهترین درمان برای نازکی موها چیست؟ نرم کننده های سنگین فقط موها را نرم و قابل انعطاف می کنند، اما برای اثر بخشی بهتر نرم کننده ها بهتر است از محصولات حاوی سیلیکون استفاده کنید، مانند دایمیتیکون و سایکلومیتیکون. سیلیکون با یک لایه نازک، روی موها را می پوشاند و در نتیجه موها پر پشت تر و حجیم تر می شوند، در عین حال چرب هم به نظر نمی رسند. این نکته را هم اضافه می کنیم که سیلیکون حتی با شستشوی موها با آب، همچنان روی مو باقی می ماند.

به موهای خود استراحت دهید بهترین کاری که می توانید برای مراقبت از مو هایتان انجام دهید، ” هیچ کار” است! بله واقعاً همین طور است. کمی به موهای خود استراحت دهید. بستن موها، شانه زدن، برس کشیدن، خشک کردن و استفاده مداوم از مواد شیمیایی به موها آسیب می زند. حتی خشک کردن شدید موها با حوله هم می تواند به موها آسیب وارد کند. موهای خیس را به آرامی با یک حوله خشک کنید. اگر موهای شما آسیب دیده اند، کمی آنها را به حال خود بگذارید تا موهای آسیب دیده رشد کنند، موهای جدید سالم خواهند بود.

قبل از شنا دوش بگیرید

برای جلوگیری از آسیب های کلر، موهای خود را قبل از ورود به استخر و پوشیدن کلاه شنا، با آب بشویید. اگر موهای شما کاملاً با آب خیس شده باشد، دیگر مواد شیمیایی موجود در استخر جذب مو نمی شود. برای حمایت بیشتر از موهای خود بهتر است از یک محصول با ph مناسب استفاده کنید.

حفظ درخشندگی موها با آب ولرم
آب داغ می تواند باعث از بین رفتن روغن های محافظی که به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می کنند، شود. در نتیجه درخشش طبیعی موهای شما از بین می رود. البته این به معنی دوش آب سرد هم نیست. فقط کافیست از آب ولرم استفاده کنید. در ضمن برای تقویت پوست سر، در حین شامپو زدن پوست سر را ماساژ دهید.

17 نکته جالب توی این مقاله گفته بود.، همه اش را اینجا می گذاشتم طولانی می شد.می تونید ادامه اش را در لینک زیر بخونید:

بهترین رازهای زیبایی و مراقبت از مو


منبع: آمازایران

چندتا نکته جالب برای زیبایی و مراقبت از مو


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog