آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور بیرم – پاقلات

لامــــرود – حجت الاسلام علی صفری امام جمعه اشکنان در حاشیه آغاز طرح روکش آسفالت در گفتگو با خبرنگار لامرود با اشاره به کند شدن عملیات احداث مسیر چهار باند جاده لامرد – اشکنان، گفت: این مسیر تا روستای بریو بصورت چهار باند احداث شده و اکنون در فاصله 5/11 کیلومتری شهر اشکنان متوقف شده است.
 
وی تاکید کرد: در بخش اشکنان با احداث کامل این مسیر، بخش عظیمی از زیرساخت های جاده ای آن به بهره برداری می رسد و در وضعیت مطلوبی قرار می گیرد.
امام جمعه اشکنان همچنین خاطر نشان کرد: بهسازی مسیر پاقلات – بیرم دسترسی به شهرستان لار و مرکز استان را برای بخش اشکنان راحت تر می کند.
محمد رضا باقری فرد در گفتگو با خبرنگار لامرود در خصوص این طرح اظهار کرد: مسیر بیرم – پاقلات از جمله سرمایه های ملی و بیت المال است که در معرض نابودی قرار گرفته بود و با اجرایی شدن این طرح علاوه بر اینکه دوباره زنده و در چرخه استفاده قرار می گیرد، باعث ارائه خدمات به مردم عزیز بخش اشکنان نیز خواهد بود و تسهیل در رفت و آمد خواهد بود و هم ایمنی راه بالاتر می رود و هم سرعت مطمئنه.
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در خصوص مشخصات فنی طرح نیز اشاره کرد: این طرح در مرحله اول حدفاصل بیرم تا پاقلات به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد ریال شامل عملیات شانه سازی، رفع نقاط کم دید و حادثه خیز و همچنین روکش آسفالت انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: بهسازی این مسیر از مطالبات جدی مردم و مسئولین بوده و با اتمام عملیات روکش، بحث خط کشی و نصب تابلو های علائم رانندگی و ترافیکی انجام خواهد شد.
باقری فرد افزود: در مرحله دوم مسیر پاقلات تا اشکنان به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد ریال بهسازی خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم این طرح در حدفاصل پاقلات – اشکنان، خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت گردنه برم نیز در فاز سوم این طرح قرار دارد که ان شا الله در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.
باقری فرد همچنین در خصوص درخواست امام جمعه اشکنان نیز گفت: در اعتبارات امسال بودجه ای برای تکمیل مسیر لامرد – اشکنان پیش بینی نشده است اما تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این طرح نیز بصورت کامل اجرایی شود و اتمام این طرح هم در دستور مسئولین شهرستانی است و هم در دستور کار ما.
مدیر کل راه و شهرسازی همچنین به تنظیم شناسنامه ترافیکی در لامرد اشاره داشت و گفت: با تقدیر و تشکر از اداره راه و شهرسازی لامرد و همچنین پلیس راه لامرد، اقدام بسیار خوبی در این خصوص صورت پذیرفته که با دسته بندی نیازها در اولویت های مختلف به رفع آن ها خواهیم پرداخت.
علیرضا راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد نیز در خصوص مسیر لامرد – اشکنان گفت: مسیر چهار بانده ای که تاکنون احداث شده عملیات خط کشی آن به همراه تابلوهای راهنمایی و ترافیکی آن انجام شده و در برخی نقاط نیز با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، تابلوهای جدیدی نصب خواهد شد.
وی افزود: در محور پاقلات – بیرم واریانتی به طول 1500 متر بصورت زیرسازی اجرا شده بود که هم اکنون با توجه به انجام روکش آسفالت این محور، این واریانت نیز آسفالت خواهد شد که موجب اصلاح دو پیچ خطرناک در این محور می گردد.
عبدالله حسینی نیز در گفتگو با خبرنگار لامرود با مثبت ارزیابی کردن وضعیت راه ها در شهرستان اظهار کرد: علیرغم تمام کارهای بسیار خوب صورت گرفته نیاز است با تلاش و همت این رشد و پیشرفت چند برابر شود و همه باید دست در دست هم برای توسعه شهرستان تلاش کنیم.
فرماندار لامرد به اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیکی شهرستان خاطر نشان کرد: با شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف بزودی نصب تابلوهای ترافیکی جدید، دوربین های کنترل سرعت و تعدد تردد در مسیرهای شهرستان نصب خواهد شد تا امنیت و ایمنی راه ها بیش از پیش در شهرستان افزایش یابد.
وی تاکید کرد: هرآنچه با عبور و مرور مردم مرتبط است، با طرح و برنامه ریزی کامل در حال پیگیری است تا امنیت و آرامش در تمام مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان بیش از پیش افزایش یابد.
{{g:138}}
نوشته آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور بیرم – پاقلات اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور بیرم – پاقلات


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog