خلیل‌زاده در راه بختیار!

کد خبر: 1338862/39  زمان: 17:08  1395/04/15  بازدید: 173,016
تلاش سپاهان برای تمدید قرارداد گزینه پرسپولیس
خلیل‌زاده در راه بختیار!
 
باشگاه سپاهان در نظر دارد قرارداد مدافع خود را تا پایان فصل تمدید کند.



 











 
به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده در لیگ برتر چهاردهم فوتبال ایران 12 مسابقه برای تیم سپاهان به میدان رفت و بعد از آن به دلیل مشکلاتی که در کارت پایان خدمتش ایجاد شد، به اجبار این تیم را ترک کرد و راهی تراکتورسازی شد. خلیل‌زاده در حالی برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت که تا پایان لیگ چهاردهم با سپاهان قرارداد داشت. خلیل‌زاده پس از پایان خدمت سربازی اش در تراکتورسازی به واسطه مدت زمان باقی مانده از قراردادش به سپاهان برگشت. او که پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشته و دارد، با مخالفت باشگاه سپاهان نتوانست از این تیم جدا شود و باید لیگ شانزدهم را با پیراهن زرد پوشان اصفهانی آغاز کند. بحث شجاع خلیل زاده اما همین جا به پایان نمی رسد.

مدافع مورد نظر پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ خودش اعتقاد دارد تا نیم فصل با سپاهان قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود. از دیدگاه سازمان لیگ و باشگاه سپاهان اما این ماجرا صادق نیست. آنها می گویند خلیل زاده باید 18 بازی برای سپاهان انجام دهد و بعد از آن قراردادش تمام می شود.

این در حالی است که فصل نقل و انتقالات نیم فصل تا قبل از هفته هجدهم لیگ برتر تمام می شود و خلیل زاده باید بازی های ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر را نیز در سپاهان بگذراند. در چنین شرایطی دو راه پیش روی مدافع سپاهان است. یکی اینکه او در نیم فصل سپاهان را راضی به فسخ قراردادش کند و یا اینکه تا پایان فصل تمدید کند و برای سپاهان به میدان برود.

در غیر این دو صورت خلیل زاده در پایان قراردادش در هفته هجدهم لیگ برتر طبق قوانین بازیکن ازاد می شود و نه تنها در تیم دیگری نمی تواند به میدان برود که دیگر بازیکن سپاهان نیز محسوب نمی شود.

چنین شرایطی سال قبل برای بختیار رحمانی پیش آمد. بختیار بعد از فصل نقل و انتقالات نیم فصل سربازی اش در تراکتورسازی تمام شد اما چون نمی توانست به تیم دیگری برود، به ناچار تا پایان فصل با تراکتورسازی تمدید کرد و در این تیم باقی ماند.

در عین حال مسئولان باشگاه سپاهان که صد درصد مخالف رفتن بازیکنشان به پرسپولیس هستند، قصد دارند از همین حالا قرارداد خلیل زاده را تمدید کنند. قرار است طی روزهای آینده خلیل زاده جلسه ای را با مدیران سپاهان برگزار کند و در این باره تصمیم نهایی گرفته شود.



دانلود پروژه و پایان نامه

خلیل‌زاده در راه بختیار!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog