ثبت تغییرات در کرج

ثبت تغییرات در کرج
یکی از خدمات موسسه حقوقی راستین ثبت تغییرات در کرج می باشد از همین رو درباره ثبت تغییرات در کرج به صورت دقیق توضیح داده شده است تا متقاضیان ثبت تغییرات شرکت در کرج به راحتی بتوانند برای این مهم اقدام نمایند.
برای هرگونه تغییرات در شرکت ها بایستی صورتجلسه مربوط به آن تغییرات تنظیم شود, ابتدا مجمع آن تشخیص داده شود و سپس تغییرات در آن مجمع تشکیل شود, مجامع به چند نوع تقسیم می شوند که در ادامه به صورت کامل به هریک از آنها توضیح داده خواهد شد.
مجامع عمومی
الف) مجامع عمومی فوق العاده : در مجامع فوق العاده که با حضور سهامداران تشکیل می شود می توانند مواد اساسنامه را تغییر دهند در صورتی که آن تغییرات مغایر با کتاب قانون تجارت نباشد مثلا ماده ی یک اساسنامه شرکت ها که به نام شرکت ،اختصاص داده شده است مجمع عمومی فوق العاده آن می تواند طی یک صورتجلسه تغییر داده شود.
تذکر: اگر در اساسنامه به هیئت مدیره تفویض اختیار شده باشد هیئت مدیره می تواند تشکیل جلسه دهد ودستورات مربوطه را به تصویب برساند, ازجمله مواردی که هیئت مدیره می تواند برای آن تصمیم گیری کند تغییرآدرس شرکت ونقل وانتقال سهام می باشد که در شرکتهای سهامی خاص به هیئت مدیره هم تفویض شده است.
اگر در جلسه کلیه ی سهام داران حضور نداشته باشند جلسه می تواند با اکثریت سهامداران تشکیل شود و با موافقت دو سوم آرا دستورات جلسه تصویب می شود و البته حضور سهامداران با اکثریت اعضاء مستلزم درج آگهی دعوت در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار می باشد که در فاصله ی حداقل ده روز تا حداکثر چهل روز با تاریخ جلسه فاصله داشته باشد.
ب ) مجامع عمومی عادی : یکی از مجامع ,مجمع عادی است که در چهار ماه اول سال تشکیل می شود واز جمله کارهایی که در مجمع عمومی عادی تشکیل می شود انتخاب اعضای هیئت مدیره انتخاب بازرسین تصویب صورت حساب سود و زیان انتخاب روزنامه کثیرالانتشار تعیین سمت اعضای هیئت مدیره و تعیین وضعیت حق امضا می باشد و تغییر اعضا هیئت مدیره و تغییر بازرسین نیز از وظایف مجمع عمومی عادی در چهارماه اول سال می باشد.
ج) مجامع عمومی عادی بطور فوق العاده : مجامع عادی بطور فوق العاده بطور کلی می تواند بعد از چهارماه اول سال تشکیل شود اما اگه در مابقی ماه های سال نیز تشکیل شود لزوما مشکلی پیش نمی آید, از جمله وظایف مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده انتخاب اعضای هیئت مدیره ،انتخاب بازرسین، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تصویب ترازنامه وصورت حساب سود و زیان و نیز تعیین وضعیت حق امضا می باشد والبته نیز میتواند اعضای هیئت مدیره وبازرسین را نیز تغییر دهد ویا تعیین سمت برای اعضای هیئت مدیره نماید, همچنین می تواند برای اعضای هیئت مدیره مدت زمان انتخاب آنان را تعیین کند وهمچنین تعیین خط مشی آینده شرکت وتصویب آن از جمله وظایف مجامع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده می باشد.
د) صورتجلسات هیئت مدیره : جلسات هيئت مديره با حضور اكثريت اعضاء رسميت می يابد و تصميمات هيئت مديره با اكثريت آراء معتبراست هريك ازاعضاء هيئت مديره ميتواند تمام یا قسمتي ازاختيارات وهمچنين حق امضاء خود رابه هريك ازشركاء براي هرمدت كه صلاح بداند تفويض نمايد وهمچنين هيئت مديره ميتواند تمام یا قسمتي ازاختيارات خود رابه مديرعامل تفويض نمايد,هيئت مديره ازبين خود و ياخارج ازشركاء يك نفررابه سمت رئيس هيئت مديره ويك نفررابه سمت مديرعامل انتخاب وهمچنين ميتواند براي اعضاء خود سمت های ديگری تعيين نمايد. ضمناً مديرعامل ميتواند باحفظ سمت به عنوان رئيس هيئت مديره نيزانتخاب گردد.

ثبت تغییرات در کرج


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog