دانلود زیارت عاشورا صوتی


در این مطلب از وبسایت میهن دانلود دعای زیارت عاشورا را با صدای مداحان مشهور برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.
زیارت عاشورا، زیارتنامه‌ای است که شیعیان برای زیارت (از دور و نزدیک) امام حسین(ع) و یارانش و یادکرد واقعه عاشورا می‌خوانند. این زیارتنامه از امام محمد باقر(ع) نقل شده و نزد شیعه دارای اهمیت بسیاری است.
اصلی‌ترین و قدیم‌ترین متنی که زیارت عاشورا در آن نقل شده، کامل الزیارات است. ابن قولویه در این کتاب، متن زیارت عاشورا را از امام باقر(ع) نقل کرده است. ابوالمعالی محمّد کلباسی از مجتهدین قرن سیزدهم هجری، که شرحی بر زیارت عاشورا نگاشته، نوشته است شیخ طوسی (ره) در کتاب مصباح المتهجد نیز این زیارت را با سندی دیگر از امام باقر(ع) نقل کرده‌است. در حالی که برخی از مورخین معاصر معتقدند شیخ طوسی نیز از کامل الزیارات نقل کرده است.با این حال میان زیارت عاشورای ابن قولویه و شیخ طوسی اختلاف وجود دارد. همچنین در محتوای زیارت عاشورا شواهدی وجود دارد که این زیارت در فضای اواخر امویان بیان شده است. بعد از زیارت عاشورا دعایی به نام علقمه وجود دارد که آن را علقمه از صفوان و او از امام صادق روایت کرده است.

نوشته دانلود زیارت عاشورا صوتی اولین بار در دانلود رايگان نرم افزار پدیدار شد.

دانلود زیارت عاشورا صوتی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog