آخرین فرصت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۵


تمامی داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد شرکت کنند و ۲۰ کدرشته را انتخاب کنند.


به گزارش سایت پی ان یو نیوز با توجه به اصلاحات اعلام شده برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۵، ظرفیت پذیرش در این مرحله تا ۸۴ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافت.


داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل جدید اقدام کنند.


داوطلبانی که پیش از اعلام کدرشته های جدید نسبت به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده بودند نیز می توانند در فرصت باقیمانده نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.


جدول کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی دیگر از کدرشته محل های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ علاوه بر کدرشته های قبلی، بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار دارد.


داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۵ هستند لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.


برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۹۵ کلیک کنید
برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ کلیک کنید


 


بدين وسيله به اطلاع داوطلبان شركت كننده در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) سال ۱۳۹۵ مي‌رساند، برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي پس از انتشار اطلاعيه مورخ ۹۵/۷/۱۲، علاوه بر ظرفيت‌هاي مندرج در آن اطلاعيه، براي پذيرش دانشجو در تعداد دیگری از رشته‌های خود اعلام ظرفيت نموده‌اند و همچنين بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای ظرفیت جدید در برخی از کدرشته‌های امتحانی را دارند، لذا ضمن اعلام رشته‌هاي اعلام شده و همچنين اصلاحاتي درخصوص رشته‌هاي اعلام شده در اطلاعيه مورخ ۹۵/۷/۱۲ به شرح ذيل، كليه داوطلبان متقاضي مي‌توانند تا پايان روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۲۴ نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود از كدرشته‌هاي امتحاني مربوط (کدرشته‌های مندرج دراطلاعیه مورخ ۹۵/۷/۱۲ و این اطلاعیه) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني اقدام نمايند. ضمناً داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب رشته در اين مرحله اقدام نموده‌اند، درصورت تمايل مي‌توانند با توجه به مندرجات اين اطلاعيه نسبت به ويرايش كدرشته‌محلهاي انتخابي خود اقدام نمايند.


لازم به توضيح است بر اساس تصميمات متخذه در رشته‌هاي داراي آزمون عملي و يا پروژه دار، كليه داوطلبان اعم از اينكه مجاز به شركت در آزمون عملي بوده و يا نبوده‌اند و يا در آزمون عملي اين رشته‌ها شركت نموده و يا ننموده‌اند نيز در صورت تمايل مي‌توانند بجز كدرشته محل‌هاي دوره‌هاي روزانه و شبانه اين قبيل رشته‌ها براي ساير دوره‌ها متقاضي شوند. بديهي است براي انتخاب رشته‌هاي دوره‌هاي روزانه و شبانه مطابق ضوابط اعلام شده در اطلاعيه قبلي منحصراً معرفي شدگاني كه در آزمون عملي رشته ذيربط شركت نموده‌اند مجاز به انتخاب آن مي‌باشند. 


دریافت فایل جداول اطلاعیه فرمت PDF

آخرین فرصت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۵


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog