حمله ناکام داعش به موکب عزاداران حسینی در دیاله عراق



به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، شیخ «عبدالصمد الزرکوشی»، رهبر عشیره «الزرکوش» در استان دیاله در شرق این کشور صبح امروز (سه شنبه) اعلام کرد که عناصر مسلح وابسته به گروهک تروریستی داعش، یکی از موکب های حسینی در منطقه مورد مناقشه «حمرین» در شمال شرق این استان مرزی را هدف حمله قرار دادند.
بر اساس این گزارش، رهبر عشیره الزرکوش در این باره اظهار داشت: عناصر گروهک تروریستی داعش شامگاه دیروز (دوشنبه) با سلاح های نیمه سنگین و راکت انداز به یکی از موکب های حسینی عشیره الزرکوش در منطقه حمرین (در ۵۵ کیلومتری شمال شرق ب‍عقوبه، مرکز استان دیاله) در نزدیکی یکی از مراکز استقرار نیروهای امنیتی حمله کردند.
به گفته الزرکوشی، جنگجویان عشیره الزرکوش با پشتیبانی نیروهای امنیتی به رویارویی با تروریست های داعش پرداخته و آنها را وادار ساختند پا به فرار بگذارند.
رهبر عشیره الزرکوش در گفت و گو با السومریه نیوز ضمن تاکید بر این که همکاری و هماهنگی مناسب افراد این عشیره و نیروهای امنیتی باعث ناکامی حمله تروریست های داعش شده، اعلام کرد که در جریان این حمله هیچ یک از غیر نظامیان و نیروهای امنیتی آسیبی ندیدند.
لازم به ذکر است که الزرکوش یکی از بزرگ ترین عشایر منطقه حمرین استان دیاله در نزدیکی مرز ایران به شمار می آیند و طی سال های اخیر نیز بارها هدف حمله مستقیم گروهک های تروریستی افراط گرا قرار گرفته اند.
نوشته حمله ناکام داعش به موکب عزاداران حسینی در دیاله عراق اولین بار در داعش نیوز پدیدار شد.

حمله ناکام داعش به موکب عزاداران حسینی در دیاله عراق


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog