چگونه تور مناسب ترکیه بگیریم؟

چگونه تور مناسب ترکیه بگیریم؟
 
 خوب این موارد را بخاطر داشته باشید. ترکیه ۳۷۴۵ هتل دارد و روزانه از تهران میانگین ۲۰ پرواز به ترکیه داریم و کل ایرانی ها که به ترکیه می روند حدودا ۴ درصد توریست این کشور را تشکیل می دهند از همین یک خط آمار به خوبی متوجه می شوید که چقدر تنوع تور ترکیه داریم که یکسری اصول را خدمتتان عرض می کنیم که به شما در انتخاب تورترکیه مناسب کمک می کنه، البته فراموش نکنید که این موضوع به خودتان هم بستگی دارد که بخواهید کدام شهر را انتخاب کنید، برای تفریح به ترکیه می روید یا برای خرید و کار!
فصل های شلوغی و خلوتی ترکیه
شهرهای ساحلی ترکیه که بیشتر دارای تفریحات ساحلی می باشد فصل شلوغی آن تابستان و بهار می باشد و تقریبا در زمستان به حالت تعطیل در می اید مثل آنتالیا , آلانیا
شهرهای اداری و اقتصادی تقریبا همیشه شلوغ می باشد مثل استانبول و آنکارا، هرچند مسافران ایرانی به این شهرها هم در زمستان کم می شود ولی بیشتر کسانی که کار اقتصادی دارند در زمستان به این شهرها مسافرت مینمایند
لازم به ذکر است ترکیه سالانه نزدیک ۲۳ میلیون توریست جذب می کنه که حدود ۴ درصد انها ایرانی هستند یعنی سالی حدود یک میلیون ایرانی به ترکیه می رود و این کشور در زمینه جذب توریست بسیار موفق بوده است.

مطالب بیشتر ادویه هایی که در غذاهای ایرانی استفاده می شوند خوراک فردی و تغذیه در زندگی زوجین مدل مانتو های پاییزه با طراحی های خاص افراد شاد چگونه هستند ؟
نوشته چگونه تور مناسب ترکیه بگیریم؟ اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

چگونه تور مناسب ترکیه بگیریم؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog