کاش سرشماری به انتخابات شورای شهر لار نزدیک تر بود!

کاش سرشماری به انتخابات شورای شهر لار نزدیک تر بود!
آفتاب لارستان: متن پیش رو بدون امضا برای این سایت ارسال شده و در آن نسبت به آنچه کم کاری شورای شهر نسبت به ترغیب مردم به شرکت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن عنوان کرده انتقاد شده است. در ادامه متن ارسالی را با کمی ویرایش بخوانید با ذکر این توضیح که درج پاسخ شورای اسلامی شهر لار نیز در همین سایت محفوظ است:
***
سایت وزین آفتاب لارستان، خواهشمند است متن زیر را که انتقاد از بی تفاوتی شورای شهر لار نسبت به ترغیب مردم به شرکت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن است را به نحوی  که مناسب و صلاح می دانید منتشر نمایید.
همانطور که می دانیم بیش از یک ماه است که دولت و ادارات مربوطه در خصوص سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در حال اطلاع رسانی هستند. همه ما خیلی خوب درمورد محسنات و فواید این سرشماری مطلع هستیم. اینکه اگر جمعیت لارستان بالاتر ثبت شود به تبع خدمات و امکانات بیشتری نصیب این شهرستان می شود. به همین دلیل است که مشاهده می کنیم شوراهای اسلامی شهرهای دیگر چه تلاش پردامنه ای برای شرکت کردن بیشتر مردم خصوصا مردمی که در شهر مربوطه ساکن نیستند انجام داده و می دهند.
اما شورای شهر ما در این موضوع چه کرده؟ جالب است در دهه محرم به دو تن از اعضای شورای شهر یعنی آقایان […] و […] مراجعه نمودم و خواهش کردم هر چه زودتر در این زمینه اقدام عاجل نمایند اما…
تمام شهرهای همتراز و رقیب! از هر فضایی جهت اطلاع رسانی این امر مهم استفاده نمودند، تبلیغات در میادین و چهارراه ها، قرارداد با کافی نت ها، تماس تلفنی و حتی کمک از گروه های ورزشی و فرهنگی و هنری و…
دردم آمد وقتی دیدم بعضی از همشهریان دلواپسانه و خودجوش در فضای مجازی به ترغیب مردم به شرکت در سرشماری اینترنتی می پردازند اما شورای شهرمان مشغول روزمرگی های خودش است، کاش حداقل از همین شهر کوچک لطیفی یاد می گرفتیم!
با خودم فکر کردم و گفتم کاش این سرشماری به انتخابات شورای شهر نزدیک تر بود شاید آن وقت اعضای محترم تحرک و تلاش بیشتری از خود نشان می دادند!
نوشته کاش سرشماری به انتخابات شورای شهر لار نزدیک تر بود! اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

کاش سرشماری به انتخابات شورای شهر لار نزدیک تر بود!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog