شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک ۲۰۰۰ نسخه کتاب کودک سفارش داد






















 
 
  استفن هولمز ( Stephen Holmes ) ، که به عنوان مدیر بخش داده ‌ ها در یک شرکت مشغول است، هر شب برای دو دخترش یک داستان جالب تعریف می ‌ کرد . این قصه از ماجراجویی ‌ های دو دوست جوان با نام ‌ های " تام " و " جسیکا " و یک خرگوش حکایت دارد که سوار بر بالن به بالای ابرها گشت و گذار می ‌ کنند، در این سفر طولانی با یک جغد مهربان آشنا می ‌ شوند و در نهایت راه خانه را در پیش می ‌ گیرند .
هولمز به پیشنهاد دختر بزرگش تصمیم می ‌ گیرد قصه ‌ اش را در قالب کتاب کودک منتشر کند و هزار نسخه از این کتاب داستان را تحت عنوان " ماجراجویی بزرگ با بالن " ( The Great Hot Air Balloon Adventure ) به چاپ می ‌ رساند .
وی در ابتدا در نظر داشت که کتاب ‌ ها را تنها به آشنایان و در سطح محلی عرضه کند، اما پس از به فروش رسیدن نصف آنها شانس خود را امتحان می ‌ کند و پیشنهاد فروش کتاب را به شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک می ‌ دهد .
شرکت ویرجین آتلانتیک نیز روی خوش به این داستان کودک نشان داده و از همان ابتدا ۲ هزار نسخه از این کتاب را سفارش داد . گفته می ‌ شود هولمز قصد دارد نویسندگی را ادامه دهد و اکنون در جستجوی نماینده و ناشر است .
این مرد خوش شانس می ‌ گوید : در ابتدا تصورنمی ‌ کردم کتابم در سطحی گسترده به فروش برسد، اما با تشویق دوستان و آشنایان و به خصوص دخترم بر آن شدم تا فروش آن را توسعه دهم .
 
گفتنی است، انتشار کتاب به این سبک اخیراً روند رو به رشدی داشته است، به طوری که در ماه مارس امسال بر اساس گزارشی ۴۰ کتاب پرفروش از میان ۱۰۰ کتاب برتر در آمریکا صرفاً با همت نویسنده و بدون گرفتن کمک مالی از سازمانی خاص شهرت یافتند .

شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک ۲۰۰۰ نسخه کتاب کودک سفارش داد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog