پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر


پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر
دسته: عمران و ساختمان بازدید: 1 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 1436 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30
پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل 3۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 7,900 تومان


پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر
پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل 3۰ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
. مقدمه:
در این پاورپوینت به اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر می پردازیم. و مواردی از قبیل سالن انتظار سینما  ،ورودی سینما ، گیشة بلیط‌فروشی  ،راهروهای سالن نمایش ، صندلی تماشاگران ، ورودی‌ها و خروجی‌های سالن نمایش سینما  ،سرویسهای بهداشتی سینما ، اتاق پروژكتور و ملحقات آن ،پرده نمایش فیلم و … را بیان می کنیم.
. فهرست:
اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر سالن انتظار سینما : ورودی سینما: گیشة بلیط‌فروشی : راهروهای سالن نمایش : صندلی تماشاگران : ورودی‌ها و خروجی‌های سالن نمایش سینما : سرویسهای بهداشتی سینما : اتاق پروژكتور و ملحقات آن : پرده نمایش فیلم : استانداردهای آمفی تئاتر ورودی: سالن انتظار (سرسرا): سالن اجرا: نسبت های قسمت تماشاگران: اتاق تعویض لباس: اتاق گریم: اتاق نور و صدا: اتاق کارگردان: اتاق گروه موسیقی: اتاق استراحت گروه: اتاق مطالعه: اتاق مصاحبه:. قسمت اداری سالن اتاق رییس:  بخش حسابداری:  اتاق آرشیو: بخش خدماتی:
.
عنوان: اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 30 اسلاید
ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت :


قیمت فایل فقط 7,900 تومان


برچسب ها : پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر , اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر , پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر , دانلود پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر , اصول طراحی سینما , پاورپوینت اصول طراحی سینما , دانلود پاورپوینت اصول طراحی سینما , اصول طراحی آمفی تئاتر , پاورپوینت اصول طراحی آمفی تئاتر , دانلود پاورپوینت اصول طراحی آمفی تئاتر , طراحی سینما , پاورپوینت طراحی سینما , دانلود پاورپ
دانلود پروژه و پایان نامه

پاورپوینت اصول طراحی سینما و آمفی تئاتر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog