مسابقات جایزه بزرگ انابد به پایان رسید اما ...


به عنوان یک ورزش دوست (ورزشکار نیستم ) دست کسانی را که جام جایزه بزرگ شهر انابد را برگزار کردند می بوسم و کلاهم را به نشانه احترام از سر بر می دارم و یک دقیقه برایشان ایستاده کف می زنم
 در جام جایزه بزرگ شهر انابد:
هم حضور بی سابقه تماشاگر را دیدیم و هم زیبا بازی کردن را هم عدالت و هم سنگ اندازی برخی....
ماجرای تلخ  ورزشی انابد
 تعطیل کردن مسابقات برای هماهنگ نبودن در صورتی که شخصا با بخشداری هماهنگ کرده بودم
کسانی که توفیق یافتند مسابقات امسال را ببینند هم شور حضور بی سابقه تماشاگر را دیدند و هم زیبا بازی کردن را هم عدالت.
سرپرست تیم ابراهیم آباد قهرمان مسابقات در پایان مسابقات گفته بود  انصافا اگر من میزبان مسابقات بودم نمی گذاشتم تیمی خارج از شهر جام مسابقات را ببرد ولی انابدی ها حق را به حق دار دادند 
درود بی پایان باد برکسانی که زمینه بر قراری حق و حقیقت و عدالت را فراهم کردند که این مهم یعنی عدالت بسیار مهم تر و برتر از کسب جام و قهرمانی است  یاد آوری این نکته لازم و ضروری است که مهم توجه صادقانه برعدالت و حقیقت است ممکن است در این مسیر تشخیص درستی صورت نگیرد که اصلا در برابر اصل عدالت چیزی به حساب  نمی آید.

جام جایزه بزرگ شهر انابد امسال نشان  داد که انابد می تواند مورد اعتماد و توجه شهرها و روستاهای منطقه باشد واینکه انابد قابلیت آن را دارد که مسابقاتی در سطح شهرستان برگزار کند
به هر حال این مسابقات توانست جوانان بی شماری را به چمن مسابقات بکشاند و خیابانها را خلوت کند و اگرمی خواهیم  جوان ما منحرف نشود و راهشان را درست بروند یکی از این راهها ایجاد بسترهای شور و نشاط است و یکی ازاین راهها کشاندن جوانان به سمت ورزشگاه هاست که البته یک چمن داریم که آن هم به فراموشی سپرده شده است و اگر همین جوانان نباشند از فرهیختگان و مغز های متفکر شهر انابد بخاری بلند نمی شود. 
در اینجا باید متذکر شوم که از طرف برخی مسئولین در اواخر این مسابقات کم لطفی هایی شد که برگزار کنندگان این مسابقات به کوچکیه خودشان بخشیدند و از آن گذشتند.
جناب مسئول محترم، جوانان شهر مکانی برای تفریح سالم ندارند و بچه هایی که با هزار شوق و ذوق بدون اطلاع از باند بازی و کش مکش های ما بزرگان دورهم  آمده اند تا مسابقاتی را برگزار کنند؛ درک مهمی از قانون ندارند.
جناب مسئول ،اخلاق جایگاهی بالاتر از قانون دارد و اخلاقی این بود که شما تا جایی که می توانستید باید این مسابقات را که به زعم شما برگزاری آن غیر قانونی بوده و قانونش درگیر پول؛با هماهنگی با نیروی انتظامی آنرا به قانون برمی گرداندید و اگر این توان در شما نبود،اجازه می دادید که این مسابقات ولو به صورت غیر قانونی  برگزارمی شد.
قانون به تفسیر و نگاه ما ارزش پیدا می کند شما پشت یک تریلر نشسته اید ماشینی کوچک به هر دلیلی در سمت خودش حرکت نمی کند و به طرف شما می آید قانون به شما اجازه می دهد که اتومبیل روبرو را له کنید اما اخلاق و وجدان را چه می شود کرد.
در پایان جا دارد از آقایان وحید عباسیان و حسین عبدی که الحق و ولانصاف برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند سپاس گزاری کنم و توفیق خدمت را برای ایشان از باری تعالی مسالت جویم

مسابقات جایزه بزرگ انابد به پایان رسید اما ...


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog