دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا برای موبایل

آهنگ های زنگ خور ناسا
موضوع : آهنگ های زنگ خور ناسا
حجم : ۱ مگابایت
تعداد : ۱۰
فرمت :mp3
کیفیت : ۱۲۸ کیلوبیت
توضیحات : دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا را برای شمال کاربران عزیز آماده کرده ایم . این مجموعه ، از پیام های ارسالی واقعی فضا نوردان سازمان ناسا جمع آوری شده است و قطعا برای علامندان به فضانوردی و نجوم بسیار جذاب خواهد بود . اگر شما هم جز علاقمندان به این علم مهیج هستید این مجموعه از آهنگ های زنگ خور ناسا را از دست ندهید . ناسا هر ساله مجموعه ای از آهنگ ها و رینگتون های زیبایی را از پیام های ارسالی فضانوردان از فضا به اشتراک خواهد گذاشت که ما امروز ۱۰ رینگتون از آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم . فرمت تمامی آهنگ های زنگ خور این مجموعه mp3 بوده و هیچ نیازی به استفاده از نرم افزار های مبدل نخواهید داشت . تنها کافیست فایل  فشرده شده  آهنگ های زنگ خور ناسا را دانلود کرده و رینگتون مورد علاقه خود را برای آهنگ پیامک و یا حتی آهنگ زنگ خود  انتخاب کنید . کیفیت آهنگ های این مجموعه همگی ۱۲۸ کیلوبیت بوده و با حجم بسیار پایین و زمان های کوتاه مناسب برای آهنگ زنگ خور هستند . برای دانلود این مجموعه پر طرفدار در ادامه با میهن دانلود همراه باشید .
ناسا سازمان فضایی ملی ایالات متحدهٔ آمریکا است. در زمان جنگ سرد و پس از پرتاب ماهوارهٔ اسپوتنیک-۱ توسط اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به فضا، آمریکا به فکر ایجاد سازمان فضایی ملی خود افتاد و ناسا در ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۵۸ با امضای رئیس‌جمهور وقت دوایت آیزنهاور جای کمیتهٔ رایزنی ملی هوانوردی آمریکا (ناکا) را گرفت و بنیادگذاری‌شد. توماس کیت گلنان به عنوان نخستین مدیر ناسا و هیو لاتیمر درایدن به عنوان معاون او برگزیده‌شد و فعالیت رسمی ناسا از ۱ اکتبر ۱۹۵۸ آغاز شد. نخستین ماهوارهٔ فضایی ناسا نیز اکسپلورر ۱ بود.
ناسا کار خود را با نورث امریکن ایکس-۱۵ آغاز کرد و هشت خلبان در این پروژه توانستند خود را به زیر مدار زمین برسانند. در ۱۲ آوریل ۱۹۶۲، یوری گاگارین اهل شوروی با فضاپیمای وستوک-۱ به فضا پرتاب‌شد و تبدیل به نخستین انسان فضانورد جهان شد. حدود یک ماه بعد در ۵ مه، آلن شپارد با مرکوری-رادستون ۳ از پروژهٔ مرکوری به فضا پرتاب‌شد و تبدیل به نخستین فضانورد آمریکایی شد. در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۶۲، جان گلن با مرکوری-اطلس ۶ به فضا پرتاب‌شد و در کمتر از ۵ ساعت، ۳ بار پیرامون کرهٔ زمین گردید و تبدیل به نخستین آمریکایی شد که پیرامون زمین می‌گردد. پروژهٔ جمینای نیز دستاوردهایی مانند نخستین مانور مداری، اتصال و پهلوگیری فضاپیما و نخستین راهپیمایی فضایی آمریکا به همراه داشت.
نوشته دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا برای موبایل اولین بار در دانلود رايگان نرم افزار پدیدار شد.

دانلود آهنگ های زنگ خور ناسا برای موبایل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog