10 روش بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2015

10 روش بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2015
(http://www.liositesaz.com/10-email-marketing-method-in-2015/)وقتی که ما از مردم می پرسیم که مهم ترین روش بازاریابی اینترنتی چیست پاسخ های آنها نشان میدهد که بازاریابی از طریق ایمیل یکی از سه رتبه نخست را داراست. بنابراین برای صاحبان مشاغل بسیارمهم است که استراتژی های مهم در این زمینه را بدانند. تحقیقات انجام گرفته در سال جاری نشان داده است که بسیاری از شرکت ها توانسته اند سود های فراوانی را از طریق همین بازاریابی ایمیلی به دست آورند. به همین جهت ما نیز در این مقاله سعی کرده ایم تا موثر ترین روش های این نوع بازاریابی را خدمت شما معرفی نماییم.


1. طراحی ساده ایمیل برای نمایش در تمامی دستگاه ها


در سال 2014 و با افزایش رویکرد تولید ایمیل های تجاری ریسپانسیو (http://www.liositesaz.com/the-process-of-web-design-in-the-age-of-%D8%B1%D9%8A%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%8A%D9%88/) ، سیاست ساخت ایمیل تفاوت های بسیاری به خود دیده است. زیرا شما باید ایمیل های خود را تا جایی که ممکن است سبک و کم حجم ایجاد نمایید تا قابلیت لود شدن در دستگاه هایی مانند تلفن های همراه را نیز داشته باشد. همانطورر که می دانید امروزه بیش از 60 درصد کاربران از گوشی های خود برای چک کردن ایمیل خود استفاده می کنند بنابراین شما باید تمرکز خود را بر روی تهیه ایمیل متناسب با این دستگاه ها قرار دهید.
در تصویر زیر شما می توانید به راحتی تفاوت دو ایمیل تبلیغاتی معروف را مشاهده کنید. ایمیل های سمت راست ساده و کم حجم و البته جذاب هستند اما سمت چپی ها کاملا شلوغ اند و سرعت لود پایین تری نیز دارند.
تصویر: http://www.liositesaz.com/uploads/images/30885-e4b01-email_3e68a32d821aad0231ffd3e219180f28.png (http://www.liositesaz.com/)


1. پویا نمایی بیشتر در ایمیل ها


بازاریابان حرفه ای ایمیل به این نتیجه رسیده اند که بهتر است به جای استفاده از عکس (http://www.liositesaz.com/10-great-ways-to-optimize-seo-for-site-photos-part-i/) های فراوان که کاربران مجبور شوند آنها را دانلود کنند از فایل های انیمیشنی برای نمایش متوالی محتوا (http://www.liositesaz.com/web-content-production-strategy-and-tips-for-the-redesign-of-the-website-should-be-met/)ی بازار یابی استفاده گردد . زیرا براساس تحقیقات روان شناختی استفاده از این فایل ها می تواند بسیار در جلب توجه کاربر موثر بوده و همچنین مدت بیشتری نسبت به عکس ها در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند.


1. استفاده از فیلم در ایمیل


با آمدن html5 شما به راحتی می توانید از فیلم ها در صفحات وب خود بهره ببرید بدون اینکه کاربر را مجبور کنید که بر روی دکمه خاصی برای نمایش آن کلیک کند.


1. سفارشی سازی پویا


واقعیت بزرگی که در مورد بازاریابی ایمیل وجود دارد این است که توانایی ما در اغوا نمودن کاربران یک بازخورد مهم در ایمیل ما خواهد داشت. و ما باید این کار را با نو آوری در طراحی و ایجاد علایق متفاوت ایجاد کنیم. به همین دلیل بسیاری از شرکت های بزرگ سعی در ایجاد تکنیک های بازار یابی ایمیلی مختص به خود کرده اند که البته نمونه های آن نیز امروزه بسیار فراوان شده است. نکته اصلی این بخش این است که شما باید یک تمرکز ویژه روی این مسئله نشان دهید تا بتوانید از ظرفیت های خلاقیت و جذب مشتری استفاده کرده و بیشترین بازخورد را از ارسال ایمیل های خود داشته باشید.


1. هوش پیش گویانه


هوش پیشگویانه عبارت است از اعمال مدل های گرایش برای مشخص نمودن ترکیبی از محتوا و پیشنهادات در جهت افزایش بازخورد ایمیل می باشد. این روش امروزه به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه یکی از وسیع ترین تکنیک های بازاریابی ایمیل به شمار می آید.


1. استفاده از جعبه های پاپ آپ برای افزایش لیست


این روش نیز امروزه در ایمیل های تجاری بسیاری از شرکت ها به میزان زیادی دیده شده است. و یکی از روش های معمول در ایمیل تجاری محسوب می گردد.


1. استفاده از شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی (http://www.liositesaz.com/the-impact-of-social-networks-on-site-seo/) بسترهای خوب و متنوعی برای افزایش تبلیغات به شمار می روند. شبکه هایی مانند فیسبوک و یا توییتر می تواند در این زمینه به شما کمک کند . شما می توانید در این شبکه ها عضو شده و در قالب پست های اشتراک گذاری از ظرفیت لینک های ایمیلی آنها در پست ها استفاده کنید و آنن پست ها را به ایمیل کاربران نیز ارسال نمایید.


1. دو برابر نمودن انتخاب


استراتژی های پیامک صوتی برای فروش بیشتر محصولات
(http://www.liopayamak.com/voice-sms-strategy-to-sell-more-products/)شما می توانید سرعت پاسخ بازدید کننده ایمیل را افزایش دهید. بطور مثال شما در ایمیل خود این اجازه را به مشتری بدهید که روی یک لینک خاص کلیک نماید و تنها پاسخی به ایمیل شما بدون نوشتن متن ایمیل نماید. در این صورت درست است که شما تنها یک ایمیل دریافت کرده اید اما باید بدانید که همین خود یک بازخورد مهم به شمارمی آید و به قول بازاریابان حداقل با این کار توانسته اید در چشم مخاطب به مدت چند ثانیه قرار داشته باشید.


1. بازاریابی بلادرنگ


استفاده از بازاریابی بلادرنگ در ایمیل ها روشی قدیمی به شمار می رود. در این روش افراد و یا شرکت ها اقدام به طراحی ایمیل هایی به نام ایمیل زنده می کردند. نحوه کار به این صورت بود که شما به محض ایجاد یک محصول جدید در سایت خود مشخصات آن را در قالب ایمیل به افراد ارسال می کردید اما امروزه این روش یک روش بازاریابی مرتبط محسوب می شود نه یک روش خلاقانه.


1. بازاریابی ایمیلی برای یک محل خاص


منظور از محل خاص تنها مختص به فرستادن ایمیل به یک بخش خاصی از جهان نمی باشد. این کار می تواند شامل ایمیل هایی به کاربران یک سرویس ایمیل خاص باشد که مثلا به ورزش فوتبال علاقه مند هستند یا فرستادن ایمیل برای تمامی کاربران چند سازمان خاص نیز می تواند شامل این محل باشد.
البته دست یابی به این نوع اطلاعات نیز نیازمند تکنیک های خاصی است که شما باید از بازاریابان حرفه ای این موارد را بخواهید تا برای شما عملی نمایند.

10 روش بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2015


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog