زمان اعلام نتایج آزمون دکترا سال ۹۶


آزمون دکتری سال ۹۶ روز گذشته برگزار شد و از میان ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب تا آخرین ساعت امکان دریافت کارت، ۸۸.۶۳ درصد داوطلبان کارت آزمون گرفتند


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز  260 هزار و ۱۱۰ داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تا آخرین لحظات امکان دریافت کارت ورود به جلسه، تعداد ۲۳۰ هزار و ۵۴۶ داوطلب معادل ۸۸.۶۳ درصد کارت آزمون خود را دریافت کردند.


 آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در ۱۳۳ حوزه امتحانی ۵۴ شهرستان برگزار شد و آمار قطعی غایبان و حاضران جلسه آزمون پس از دریافت تمام پاسخنامه ها از حوزه های امتحانی اعلام می شود.


 زمان اعلام نتایج اولیه، کارنامه و انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶
کارنامه آزمون دکتری هفته آخر فروردین ماه ۹۶ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۶ باید به سایت سازمان سنجش و سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.


 مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. همچنین مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه آزاد نیز باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.


افرادی که هم مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و و هم مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند می توانند به سایت های سازمان سنجش و مرکز سنجش مراجعه کرده و فرم های مربوطه را تکمیل کنند
نوشته زمان اعلام نتایج آزمون دکترا سال ۹۶ اولین بار در اخبار پیام نور پدیدار شد.

زمان اعلام نتایج آزمون دکترا سال ۹۶


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog