راهکار های افزایش عمر باتری گوشی آیفون

راهکار های افزایش عمر باتری گوشی آیفون
یکی از اولین قدم ها برای افزایش عمر باتری این است که اپلیکیشن های پر مصرف را شناسایی کنیم . در IOS 8این ویژگی اضافه شده است که بر اساس آن ما می توانیم اپلیکیشن های پر مصرف را شناسایی کرد . زمانی که شارژ باتری کمی داریم می توانیم از برنامه برنامه های پر مصرف استفاده نکرده و یا با اپلیکیشن های دیگر جایگزین کنیم که البته همیشه هم این کار امکان پذیر نیست. در بخش تنظیمات گوشی گزینه Generalرا انتخاب کرده و وراد بخش Usageشده، این بخش تنظیمات Battrey Usage را در خود دارد . در این بخش لیستی از اپلیکیشن های پر مصرف را می توانیم مشاهده کنیم .این لیست برنامه ها را بر اساس درصد مصرف نشان می دهد. توصیه دوم کنترل نور صفحه گوشی است. طبیعی است که هرچه نور صفحه گوشی بیشتر باشد ، میزان مصرف باتری نیز افزایش می یابد. بنابراین با کم کردن نور صفحه می توان مصرف باتری را کاهش داد . البته باید توجه داشته باشید که نور خیلی بالا و یا خیلی کم می تواند برای چشم بسیار مضر باشد. برای انجام این کار منوی گوشی را از پایین به بالا کشیده و گزینه تنظیم نور که در وسط کادر قرار دارد را به دلخواه تغییر دهید.
راهکار های افزایش عمر باتری گوشی آیفون
قدم بعدی تنظیم وای فای گوشی است. اگر گزینه وای فای گوشی فعال باشد ، گوشی همیشه به جست و جو منبع وای فای می گردد ؛ که خود این کار باتری زیادی را استفاده می کند. به همین خاطر مواقعی که به وای فای نیاز نیست آن را خاموش کنید .
نکته بعدی Notification هاست . هرچه میزان این Notification  ها بیشتر باشد و روی صفحه گوشی ظاهر شوند و اگر حتی همراه با صدا و ویبره باشند میزان مصرف باتری افزایش می یابد. برای کنترل این Notification ها می توان در settingتنظیمات آنها را مشاهده کرده و یا تغییری در آن ایجاد کنید.
به این فکر کنید که تعداد اپلیکیشن هایی که پشت صفحه فعال هستند و شما آنها را نمی بینید زیاد باشند ، چه حجم زیادی از باتری را مصرف می کنند. ویژگی Background App Refresh در گوشی آیفون کاری می کند که اپلیکیشن هایی که در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنید در پس زمینه فعال باقی بمانند . برای این کار با انتخاب گزینه Background App Refresh در قسمت General در تنظیمات گوشی ، می توان آن برنامه هایی که نیاز نیست را از فعال بودن به حالت غیر فعال در آورد.
راهکار های افزایش عمر باتری گوشی آیفون
اگر از اپلیکیشن ایمیل آیفون استفاده می کنید ، باید سه مفهوم را در نظر داشته باشید:
مفهوم اول Fetch: این گزینه تلاش می کند و از سرور می پرسد که آیا ایمیل جدیدی آمده است یا نه ؟ و اگر ایمیلی آمده باشد سعی در دانلود آن دارد. در این حالت بشارین میزان مصرف باتری را داریم.
مفهوم دوم Push: در این حالت به جای گوشی سرور ایمیل دائما تلاش می کند که اگر ایمیلی دریافت کرده گوشی را مطلع کند که ایمیل دریافت شده است . در این حالت میزان کم مصرف باتری را داریم.
حالت سوم Manual: در این قسمت هر زمانی که اپلیکیشن را اجرا کنیم اگر ایمیلی آمده باشد آن را دانلود کند. که این حالت کمترین میزان مصرف باتری را به همراه دارد .

مطالب بیشتر ادویه هایی که در غذاهای ایرانی استفاده می شوند بهبود روابط جنسی با رفع این اشتباهات بیماری های مقاربتی ۵ نرم افزار جدید برای ویندوز ۱۰
نوشته راهکار های افزایش عمر باتری گوشی آیفون اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

راهکار های افزایش عمر باتری گوشی آیفون


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog