۴راه حل اساسی برای برخورد با مردان بد اخلاق

۴راه حل اساسی برای برخورد با مردان بد اخلاق
شاید شا هم با مردانی که عصبانی و بد اخلاق هستند مواجه شده باشید . زنان زیادی از زندگی کردن با چنین مردانی ناراحت و معذب هستند و زمانی که با همسر عصبانی خود روبرو می شوند نمی دانند چگونه باید با او برخورد کنند . در حقیقت ارتباط مستمر با افراد عصبانی خسته کننده و ملال آور می شود و شاید زندگی کردن در کنار چنین افرادی سخت و غیر قابل تحمل شود .ولی اگر راه حل های برخورد با یک شوهر عصبانی را بدانید نه تنها می توانید درست و منطقی با همسر خود رفتار کنید بلکه شاید بتوانید به او کمک کنید که خشم خود را کنترل کند . کمتر عصبانی شود .
۱-اگر همسر شما ترش رویی می کند سعی نکنید ارتباط خود را با او کم کنید ، زیرا این امر ممکن است منجر به ایجاد فاصله و دوری میان شما و همسرتان شود . همچنین حرف نزدن در مورد مشکل و فقدان ارتباط منجر به ایجاد سوءتفاهم میان همسران می شود .
۲- شما باید بدانید که وقتی همسرتان عصبانی است صحبت های شما را درک نمی کند و نمی تواند تحلیل درستی از حرف شما داشته باشد ، بنابراین در این مواقع آرام باشید و صبر کنید تا خشم همسرتان فروکش کند . سپس با ملایمت علت عصبانیت او را جویا شوید وسعی کنید با دادن کمک فکری مشکل را با هم حل کنید و برای فائق آمدن بر مشکل همسر خود او را کمک کنید.
۳- کج خلقی های موقتی و بی ثباتی های عاطفی و رفتاری می تواند به دلیل فشار خون بالا و یا مشکلات فیزیکی دیگر باشد . به وضعیت سلامت همسرتان رسیدگی کنید و او را تشویق کنید که به پزشک مراجعه کند . یاد آوری می کنم که وقتی همسرتان عصبانی است صبر کنید ودر مقابل او با تندی برخورد نکنید وبدانید که هیچ مشکلی با خشم و عصبانیت حل نخواهد شد .
۴-در واقع برخی از زنان تصور می کنند که فقط زنان باید از طرف همسر خود مورد حمایت قرار بگیرند . ولی زن و شوهر در یک زندگی مشترک ، برای مواجه با مشکلات باید با هم باشند و از یکدیگر حمایت کنند . باید بدانید که همسر شما نیز به حمایت سما احتیاج دارد . وقتی که با مشکلاتی در محل کار یا مسائل دیگر مواجه می شود شما می توانید با استفاده از کلمات تسکین دهنده  او را آرام کنید و خانه  را برایش به مأمنی آرام و مطمئن تبدیل کنید که بتواند در آن آرامش داشته باشد واحساس حمایت کند .
مادران

مطالب بیشتر زیباترین سواحل جهان آثار مثبت رابطه جنسی سالم بر سلامت روح وجسم گلچین اس ام اس ویژه ماه محرم ۱۳۹۵ داشتن موهای زیبا خوش حالت با استفاده از روش خانم dido خواننده مشهور اروپایی
نوشته ۴راه حل اساسی برای برخورد با مردان بد اخلاق اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

۴راه حل اساسی برای برخورد با مردان بد اخلاق


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog