نمایش برند محصولات در ووکامرس با perfect woocommerce brands


سلام و درود فراوان خدمت دوستان ارجمند؛
برندها علائم و نشانه های تجاری برای معرفی محصولات شرکت های مختلف هستند! یکی از ملاک هایی که افراد در حین خرید به آن توجه می کنند، برند محصول می باشد.
اما در ووکامرس به صورت پیش فرض قابلیت نمایش برند محصولات امکان پذیر نیست! و شما باید امکان برند محصولات در ووکامرس را برای کاربران خود ایجاد کنید. برای این منظور باید از افزونه هایی که در ووکامرس برای نمایش برند محصولات وجود دارد استفاده کرد. در آموزش قبلی برای قرار دادن برند محصولات در ووکامرس یک افزونه معرفی کردیم. حال در این بخش قصد دارم افزونه ای با امکانات بیشتر و متفاوت تر با مورد قبلی معرفی کنم .
پس از پایان این آموزش می توانید لوگو برند محصولات و همراه با بنر آنها را در ووکامرس نمایش دهید.
برند محصولات در ووکامرس با perfect woocommerce brands

افزونه Perfect WooCommerce Brands به منظور نمایش برند محصولات در ووکامرس به ثبت رسیده است. نسخه جدید این افزونه، هفته قبل ارائه شده است. شما می توانید این نسخه را دریافت کنید و در فروشگاه خود نصب نمایید.پس آن را دریافت و نصب کنید تا روش کار آن را مرور کنیم.
تنظیمات نمایش برند محصولات در ووکامرس
با فعالسازی افزونه در مرحله اول به ایجاد برندها برای محصولات می پردازیم. پس دوستان به بخش محصولات و Brands همانند تصویر زیر بروید و در این بخش برند های خود را ایجاد نمائید. یعنی قرار دادن نام برند و لوگو برند!

با توجه به تصویر بالا ابتدا نام و نامک یکی از برندها را وارد کنید. سپس در ادامه در قسمت Brand logo، تصویرلوگوی برند را بارگذاری نمایید. اگر می خواهید بنری را هم برای این برند خود در نظر بگیرید از بخش Brand banner آپلود کنید.
در نهایت در بخش Brand banner link، می توانید لینکی را همانند product/product-name، برای بنر برند محصولات در ووکامرس تعیین کنید یعنی کاربر بتواند با کلیک بر روی آن لینک به بخش توضیحات برند برود و توضیحات را مطالعه نماید.
اما ادامه تنظیمات…
در ادامه سایر برندهای محصولات فروشگاه خود را به همین صورت ایجاد کنید. پس از اینکه برندها را ایجاد کردید، لازم است یک تنظیمات کلی برای آنها صورت گیرد. به همین منظور در ادامه باهم به بررسی تنظیمات کلی نمایش برند در ووکامرس می پردازیم. همانند تصویر زیر به تنظیمات برندها دسترسی پیدا کنید.

پس از این که بر روی تب Brands کلیک کردید، صفحه تنظیمات افزونه را مشاهده می کنید. تنظیمات برند محصولات در ووکامرس را می توانید در زمان کوتاهی انجام دهید. برای راحتی در انجام تنظیمات به توضیحات زیر توجه کنید.
Brands settings

Slug: تعیین نامک برای دسته بندی برندها که به صورت یکتا است و نیازی به تغییر آن نیست.
Show brand description: این مورد برای نمایش توضیحات برند است. که اگر تائید کنید با کلیک بر روی برند توضیحات آن نمایش داده میشود
Show brands in loop: این بخش برای قرار دادن اسلایدر برند ها در صفحه فروشگاه است.  مشخص می کنید که در چه حالتی نمایش داده شود! دارای سه حالت مختلف می باشد که عبارتند از : بدون نمایش و نمایش لینک توضیحات و نمایش لینک و تصویر برند ها
ادامه تنظیمات
Show brands in single product: نمایش یا عدم نمایش برند در صفحه محصول است که باز هم سه حالت مورد بالا را دارد.
Brand logo size: تعیین اندازه لوگو برند محصول برای نمایش در صفحه محصولات که کاملا مشخص است.
Brand position: انتخاب محل نمایش برند در صفحه جزییات محصول که باز این مورد نیز کاملا مشخص است.
Import brands: آخرین مورد نیز ایمپورت فایل برند های از پیش آماده شده است.
حالا که تنظیمات انجام شد شما باید وارد بخش ویرایش برگه مورد نظر شوید. سپس در میان المان های صفحه ساز ویژوال کامپوزر المان نمایش برند ها را انتخاب کنید که به صورت تصویر زیر است:

حال در این بخش پس از انتخاب و تنظیم المان مورد نظر باید نتایج را به صورت زیر ببینید که من المان نمایش برند ها را انتخاب کردم:

اما روش دیگر برای نمایش برند محصولات در ووکامرس، که مرسوم ترین روش است، نمایش در صفحه محصولات می باشد. برای این منظور به صفحه ویرایش محصولات مراجعه کنید و برند مورد نظر را انتخاب کنید.
حال برای مشاهده نتیجه تنظیمات به صفحه محصول مراجعه کنید. نتیجه تنظیمات به صورت زیر می باشد:

توجه!! به بخش نمایش ابزارک ها بروید و از ابزارک این افزونه برای نمایش برند در سایر بخش های قالب وردپرس استفاده کنید.
این آموزش هم به پایان رسید!
موفق باشید
دانلود افزونه perfect woocommerce brands
دانلود صفحه افزونه
نوشته نمایش برند محصولات در ووکامرس با perfect woocommerce brands اولین بار در همیاروردپرس پدیدار شد.

نمایش برند محصولات در ووکامرس با perfect woocommerce brands


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog