نمایش اکانت اینستاگرام در وردپرس با AccessPress Instagram Feed


سلام خدمت تمامی کاربران عزیز همیار وردپرس؛
اینستاگرام مانند فیسبوک یکی دیگر از شبکه های اجتماعی معروف می باشد که نزد ایرانیان بسیار قابل توجه است و روزانه به تعداد کاربران آن نیز اضافه می شود. این نوع شبکه ها از امکانات خوبی برخوردار هست و بستر مناسبی برای تبلیغات و برند سازی تجارت الکترونیک می باشد. حال ما میخواهیم تصاویر و امکانات موجود در اکانت اینستاگرام خود را به وردپرس بیاوریم و در واقع امکان نمایش اینستاگرام در وردپرس را ایجاد کنیم. با کمک یک افزونه جالب وردپرسی این کار امکان پذیر است. 
نمایش اینستاگرام در وردپرس با AccessPress Instagram Feed

این افزونه کاربردی وردپرس در مخزن بزرگ وردپرس به ثبت رسیده است و امکان نمایش اینستاگرام در وردپرس را فراهم می کند.
تا کنون بیش از ۲۰۰۰۰ دانلود و نصب و فعال سازی داشته است و یکی از افزونه های درحال رشد می باشد.
توضیحات مختصر
این افزونه کاربردی وردپرس توسط تیم Access Key طراحی و برنامه نویسی شده است که هدف آن رشد تجارت و برند سازی آن نیز میباشد.
این افزونه قابلیت ها و امکانات زیادی دارد که میتوان از حرفه ای ترین های آن به نمایش تعداد Follower ها و … اشاره کرد که کمتر افزونه هایی چنین قابلیت هایی دارد.
آموزش کار با افزونه
ابتدا این افزونه کاربردی وردپرس را از انتهای همین مقاله آموزشی آخرین نسخه این افزونه کاربردی وردپرس را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.
بعد از نصب و فعال سازی از منوی پیشخوان وردپرس گزینه ای تحت عنوان AccessPress Instagram Feed اضافه می شود که با کلیک بر روی آن وارد بخش تنظیمات Profile حساب کاربری Instagram  می شوید و می توانید امکان نمایش اینستاگرام در وردپرس را به وجود آورید.
Instagram profiles
همانطور که مشاهده می کنید این بخش شامل چند گزینه است که در دو قسمت اول می بایستی ID حساب کاربری خود را وارد و در نهایت در گزینه انتها از شما میخواهد که Token  مربوطه را وارد کنید که با کلیک بر روی گزینه Get Access Token و Login کردن در Account اینستاگرام این بخش به صورت اتوماتیک تکمیل می شود و در نهایت روی ذخیره تغییرات کلیک میکنیم.

Display settings
قسمت بعدی قسمت مربوط به تنظیمات نمایش اینستاگرام در وردپرس است که همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید دارای شکل های مختلف است که نشان دهنده Style ابزارک می باشد و این یکی دیگر از ویژگی های این افزونه کاربردی وردپرس می باشد که نویسندگان آن با در نظر گرفتن سردرگم شدن کاربران از تنظیمات پیچیده ، خود به صورت پیش فرض تنظیمات را انجام داده اند.

حال کافیست وارد بخش ابزارک ها از قسمت نمایش شویم و ابزارک مربوطه را مانند تصویر زیر به Sidebar مورد نظر هدایت کرده و تنظیمات نمایش داده شده را تکمیل نمایید.

در انتها کافیست که تغییرات را ذخیره سازی کرده و مرورگر خود را یک بار Refresh کنیم.

موفق باشید
دانلود افزونه AccessPress Instagram Feed
دانلود صفحه افزونه
نوشته نمایش اکانت اینستاگرام در وردپرس با AccessPress Instagram Feed اولین بار در همیاروردپرس پدیدار شد.

نمایش اکانت اینستاگرام در وردپرس با AccessPress Instagram Feed


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog