رستوران های کیش؛ از پایاب تا خانه اسپاگتی

رستوران.های بسیاری در سطح جزیره کیش دیده می.شوند که منوها، و خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه می.کنند. نکته قابل توجه در بحث رستوران.های این جزیره پخش موسیقی زنده است که تاثیر فراوانی در قیمت منوی رستوران دارد. پس اگر قیمت غذاها برای شما دارای اهمیت است این نکته را حتما در نظر داشته باشید. البته تمام رستوران.ها موسیقی زنده ندارند. در ادامه سعی شده تا بیش.تر رستوران.های کیش را پوشش دهیم و شما را در شناختی نسبی از رستوران.های کیش یاری کنیم.

رستوران.های دارای پخش موسیقی زنده

رستوران پایاب کیش




این رستوران به دلیل مجاورت با مجموعه تاریخی پایاب، فضایی زیبا و همچنین موسیقی زنده بسیار مورد توجه مشتریان است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است.
امکانات: اینترنت بی.سیم، ارسال رایگان غذا، و رزرو میز برای مراسمات.
آدرس: میدان المپیک، خیابان المپیک تلفن: ۳۶۳۸ ۴۴۴۲

رستوران شاندیز صفدری




این رستوران ساحلی فضای بسیار چشم.نوازی را، به خصوص در هنگام غروب به مشتریان ارائه می.دهد.
ساعت کار: ۱۲:۳۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر، ۸:۳۰ شب تا ۳۰ دقیقه بامداد.
تلفن: ۱۴۶۰ ۷۶۹ ۰۹۳۴


رستوران سنتی بابا قدرت

رستوران سنتی بابا قدرت با فضایی زیبا که تلفیقی از سنتی و مدرن است، با موسیقی زنده و غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان است.

رستوران شاندیز VIP

این رستوران با فضایی لوکس و زیبا و اجرای برنامه.های سرگرم.کننده و همچنین موسیقی زنده میهمانان بسیاری را به سمت خود جذب می.کند. لازم به تذکر است که قیمت این رستوران بسیار بالا است.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر.
تلفن: ۸۸۲۰ ۷۶۹ ۰۹۳۴
آدرس: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا



رستوران شاندیز آبشار




این رستوران در پارک آبشار قرار دارد که همین امر فضای زیبا و چشم.نوازی را فراهم آورده است. این رستوران سلف سرویس بوده و غذاهای ایرانی سرو می.کند.
از امکانات رستوران شاندیز آبشار اینترنت بی.سیم و رزرو میز برای مراسم است.
تلفن: ۴۰۰۰ ۶۸ ۷۶ ۰۹۳۴- ۲۰۰ ۴۴۴۱


رستوران انرژی

رستوران انرژی در منوی خود انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، و دریایی و گیاهی، را گنجانده است. از جذابیت.های این رستوران ساحلی اجرای کنسرت، دی-جی شو، استندآپ کمدی و غیره است. پیش از رفتن از قیمت.ها مطلع شوید.

رستوران ساحلی میر مهنا
رستوران میر مهنا یکی از رستورا.های قدیمی کیش است که در کنار سواحل خلیج همیشه فارس قرار گرفته و علاوه بر فضای داخلی، دارای فضای باز بسیار زیبایی است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است.
ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر تلفن ۸۵۵ ۲۲ ۴۴ ۰۷۶

رستوران دیدنی.ها
منوی رستوران دیدنی.ها شامل غذاهای ایرانی است. می.توانید از آلاچیق.ها و فضای باز و زیبای رستوران بهره.مند شوید. به خاطر داشته باشید که سیگار کشیدن در این مکان ممنوع است.
آدرس: بعد از بازار مرجان

رستوران نهنگ سفید

علت نامگذاری این رستوران معماری آن است که به شکل یک نهنگ سفید است. نهنگ سفید در کنار دریا واقع شده و منظره بسیار زیبایی را دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی است.


رستوران پدیده شاندیز



رستوران پدیده شاندیز در مرحله اول به خاطر وسعت که ظرف ۳۵ روز ساخته شده، در گینس ثبت شده است و قیمت.های غذاهای آن زیاد است.
آدرس: جاده جهان

رستوران های کیش؛ از پایاب تا خانه اسپاگتی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog