دیدار جمعی از مسؤولین شهرستان خنج با تکواندوکار خنجی که نایب قهرمان جهان شد + تصاویر

به گزارش خنج کهن به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خنج؛ مراسم تجلیل از صدیق رحیمی نیا قهرمان تکواندو ایران و نایب قهرمان تکواندو جهان با حضور حجت الاسلام اسلامی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده سپاه، دوراندیش رئیس اداره ورزش و جوانان، طیبی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و کشکولی رئیس منابع طبیعی در منزل این ورزشکار انجام شد.
در این مراسم، حجت الاسلام اسلامی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی خنج ضمن تبریک به این ورزشکار، به لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران و همکاری هر چه بیشتر ادارات شهرستان با اداره ورزش و جوانان برای ساماندهی جوانان در این حوزه خواستار شد.
در ادامه، عبدالمجید دوراندیش رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک به خانواده این ورزشکار، به بیان برنامه های پیش رو برای پرداختن به ورزش پرداخت و خاطرنشان کرد این اداره با تمام تلاش در صدد توسعه زیر ساخت ها برای ورزشکاران می باشد.
وی همچنین از هماهنگی های به عمل آمده با شورای شهر و شهرداری خنج جهت تجلیل از این فرزند سرافراز شهرستان در جشن روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۵ خبر داد.
در پایان با اهدای هدایایی از طرف فرمانده سپاه، اداره ورزش و جوانان و مسئولین ادارات شهرستان، از این ورزشکار تجلیل بعمل آمد.
 
نوشته دیدار جمعی از مسؤولین شهرستان خنج با تکواندوکار خنجی که نایب قهرمان جهان شد + تصاویر اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

دیدار جمعی از مسؤولین شهرستان خنج با تکواندوکار خنجی که نایب قهرمان جهان شد + تصاویر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog