دومین شماره نشریه «ایراهستان» منتشر شد

دومین شماره نشریه «ایراهستان» منتشر شد
دومین شماره نشریه ایراهستان با تیتر و عکس اصلی فرماندار لارستان روی جلد خود، منتشر شد.
«خیران لارستان، دولت را واردار به مشارکت کرده اند» نقل قولی از جلیل حسنی فرماندار لارستان است که تیتر شده است. گفت و گو با فرماندار البته در این شماره مفصل است و دو صفحه از هشت صفحه نشریه را به خود اختصاص داده است. حسنی در این مصاحبه درباره موضوعات متعدد ملی، محلی و شخصی خود اظهار نظر کرده است.

از دیگر مطالب این شماره می توان به دو صفحه پرونده «جُنگ های شادی» یا آنچه با نام نمایش های طنز در لار موسوم شده اشاره کرد. در این بخش دو گفت و گو با عطالله اسروش بازیگر اصلی نمایش های «ب ب یعقوب» و سهراب سبحانی سرپرست گروه نمایش طنز چکاوک درج شده همچنین تعدادی از کارشناسان و هنرمندان رشته تئاتر نیز درباره اینگونه اجراها نظر داده اند که امیر شایان مهر، رقیه ارشادی و اسماعیل بلندگرامی از آن جمله هستند.
گزارش وضعیت محله «کهوویه» لار نیز بخش دیگری از این شماره را تشکیل می دهد که طی آن تعدادی از یاوران شورای این محله به تشریح دردسرهای زندگی در این محله می پردازند. آنها در این مصاحبه بطور خاص از تعدادی پرسنل شهرداری لار به دلیل آنچه مانع تراشی های بی دلیل خوانده اند همچنین نماینده مجلس به دلیل بی توجهی به این محله علیرغم کسب رای زیاد از این محله در انتخابات، گِله می کنند.
همچنین در این شماره تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای همچون احمد خضری از اوز، عباس رستمی از بیرم، امیدعلی معزی از دهکویه و منیره جهان بین از لار به نقد و بررسی شماره اول نشریه ایراهستان پرداخته اند.
چند مطلب و یادداشت از منوچهر عابدی راد، حمید منشی، دانیال افتخاری، سیدمهدی عسکری، عدنان کارگزارفرد، محمدامین گرامی و سعیده آرین، داستانی از حجت دهقانی، شعری از عبدالرضا مفتوحی، عکسی از مهدی محمدی و خطی از جعفر عباس زاده دیگر مطالب این شماره را تشکیل می دهند.
دومین شماره نشریه «ایراهستان» را از کتابفروشی و گیشه های مطبوعاتی لارستان تهیه کنید.
 مطلب مرتبط:
دانلود نسخه پی دی اف شماره اول نشریه «ایراهستان»
نوشته دومین شماره نشریه «ایراهستان» منتشر شد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

دومین شماره نشریه «ایراهستان» منتشر شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog