ساخت صفحات واکنش گرا و گرافیکی در وردپرس با elementor


سلام به دوستان عزیز!
بعضی اوقات شما به می خواهید به سلیقه ی خودتان یک سایت داشته باشید و اول سراغ قالب های آماده می روید ولی هیچ قالبی نمی تواند نیاز های شما را برطرف کند و اگر بتواند هم امکان دارد که این قالب مشکلاتی داشته باشد که شما را از قالب دل زده کند .
آیا در این حالت شما باز هم به جست و جو در اینترنت به دنبال یک قالب خوبمی گردید ؟! قطعا نه!
پس فقط دو راه باقی می ماند:

این که وردپرس را ترک کنید و به سمت طراحان رفته و وبسایتی شخصی طراحی کنید. (که این کار اصلا توصیه نمی شود)
به سراغ افزونه های ساخت صفحات واکنش گرا در وردپرس بروید.

که قطعا عاقلانه ترین راه انتخاب گزینه ی ۲ می باشد.  ✌
پس اگر شما گزینه ی ۲ را انتخاب کردید به شما توصیه می کنم که تا آخر این مطلب با ما همراه باشید .
صفحات واکنش گرا در وردپرس با افزونه elementor

این افزونه به صورت Drag & Drop  کار می کند و از مهم ترین قابلیت های افزونه این است که امکان ساخت صفحات واکنش گرا در وردپرس را فراهم می کند. این افزونه به صورت دمو چندین قالب دارد و شما می توانید متن ها و عکس های این قالب ها را تغییر بدهید. همچنین با ووکامرس نیز سازگار است.
تنها محدودیت این افزونه خلاقیت شماست !
ابتدا افزونه را نصب می کنیم و سپس در بخش پیشخوان گزینه ای به نام Elementor  فعال می شود که با آن کاری نداریم و سپس به بخش برگه ها >> افزودن برگه می رویم .
افزودن برگه ها

و در قسمت برگه ها بر روی ” ویرایش با المنتور ” کلیک می کنم تا صفحه ساز لود شود و امکان ساخت صفحات واکنش گرا در وردپرس فراهم شود.
همانطور که ملاحظه می کنید امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم یک صفحه ی دلخواه بسازیم. اگر موافق باشید برای نمونه با این ابزارهای موجود صفحه ای را ایجاد کنیم .
ساخت صفحه گرافیکی و واکنش گرا

همونطور که گفتم اگر می توانید در این افزونه از قالب های دمو هم استفاده کنید .
اگر می خواهید که از قالب های دمو استفاده کنید و سپس آن ها را ویرایش کنید بر روی دکمه ی افزودن قالب کلیک کنید ولی اگر می خواهید با خلاقیت خودتان یک قالب بسازید (صفحه بسازید) بر روی دکمه افزودن بخش جدید کلیک کنید و صفحات واکنش گرا در وردپرس را بسازید.
ساخت قالب جدید
پس از کلیک بر روی افزودن بخش جدید با همچین صفحه ای مواجه می شوید
در اینجا می توانید ساختار چینش بخش های صفحه را انتخاب کنید که با توجه به نیاز خود یکی از این ساختار ها را انتخاب می کنید. مثلا ما می خواهیم در یکی از قسمت های صفحه هم عکس بگذاریم و هم متن پس ساختار دو قسمتی را انتخاب می کنیم . و با این صفحه رو به رو می شویم
مثلا همونطور که گفتم ما می خواهیم یک عکس بگزاریم و در کنار عکس یک متن پس دکمه ی تصویر را می کشیم و در یکی از قسمت ها می گزاریم ( گیف پایین نشان دهنده ی منظور ماست )
برای این که عکس دلخواه را انتخاب کنیم این گیف را هم مشاهده کنید .

و برای متن هم دکمه ی متن را می کشیم و در یکی از قسمت ها می گذاریم.  شما می توانید بقیه صفحه ی خود را به روشی که یاد دادیم بسازید و ساخت صفحات واکنش گرا در وردپرس را به این گونه انجام دهید.
نتیجه عملکرد

دانلود افزونه elementor
دانلود صفحه افزونه
نوشته ساخت صفحات واکنش گرا و گرافیکی در وردپرس با elementor اولین بار در همیاروردپرس پدیدار شد.

ساخت صفحات واکنش گرا و گرافیکی در وردپرس با elementor


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog