سیستم پیشرفته VIP با افزونه تجاری Restrict Content Pro

سلام دوستان
وردپرس تقریبا سیستم مدیریت محتوایی است که میتواند در هر زمینه ای به کار گرفته شود، اگر از کاربرانی هستید که برایتان سوال پیش آمده وبسایت های تولید محتوا یا ارائه فایل که از طریق عضویت چگونه کسب درآمد میکنند با ما باشید.
 
سیستم عضویت پیشرفته VIP چیست؟
سیستم های عضویت یا VIP که مخفف عبارت Very Important Person هستند، یک چرخه کامل از تعامل فروشنده با مشتریان است. در این سیستم کاربران و مخاطبین در ازای پرداخت هزینه های مختلف با دوره های زمانی متفاوت، میتوانند از خدمات وبسایت استفاده کنند.
 
چه چیزی میتوانید برای فروش قرار دهید؟
اصولا شما میتوانید هر چیزی را برای فروش قرار دهید، اما نکته اینست که چه چیزی میتوانید عرضه کنید که خریدار داشته باشد، برخی از وبمستران محتوا را انتخاب کرده اند تا عرضه کنند، برخی سرویس های خدمات رسانی، برخی اپلیکیشن های پشتیبانی و البته عده بیشتری فایل های چند رسانه ای مانند فیلم های روز دنیا، آموزش های ویدیویی، فایل های گرافیکی و … را برای فروش قرار داده اند.
 
سیستم فروش دوره ای یا حق اشتراک چگونه کار میکند؟ با استفاده از وردپرس و افزونه تجاری قدرتمند Restrict Content Pro میتوان یک وبسایت کامل راه اندازی کرد و در ازای دسترسی کاربران به وبسایت از آنها هزینه را دریافت کرد. سفارشی سازی این سیستم نقطه عطف آن است، پس از راه اندازی وبسایت و پیکربندی افزونه، شما میتوانید محتوای وبسایت خود را اعم از مطالب، تصاویر، ویدیوها، فیلم ها و اپلیکیشن ها و … را بخش بندی کنید.
سپس برای هر بخش میزان هزینه ای بر اساس ارزش محتوا تعیین میکنید، سپس میتوانید برای استفاده از آن محتوا در مدت زمان های مشخص مثلا یک ماه، هزینه ای به عنوان پایه تعیین کنید، سپس بازه زمانی را برای دوره های تکمیلی افزایش دهید و سپس پلن های خود را برای بخش های مختلف وبسایت خود به این صورت آماده کنید، در نهایت کاربران با انتخاب هر یک از پلن های اشتراک، میتوانند به میزانی که شما در پلن مورد نظر تعیین کرده اید از وبسایت استفاده کنند.
 
بهترین روش برای راه اندازی سسیتم درآمد زای VIP چیست؟ استفاده از افزونه های تجاری وردپرس و البته بهترین گزینه در این مورد، افزونه تجاری وردپرس Restrict Content Pro است. این افزونه وردپرس امروز با درگاه های مختلف بانکی و واسط آماده شده است تا بتوانید از یک سیستم حق اشتراک و دریافت در وردپرس بهره مند شوید.
زبان فارسی، سادگی کار، امکانات پیشرفته، پیکربندی ساده، یکپارچه با EDD و البته استفاده شده توسط برند های معتبر وردپرسی، میتواند بهترین کار شما در استفاده از سیستم های هزینه دوره ای در وردپرس باشد.
 
امکانات افزونه تجاری وردپرس Restrict Content Pro


درگاه های پرداخت آماده
بخش برون بری اطلاعات مخاطبین و مشترکین وبسایت
یکپارچه با بیشتر از 10 افزونه رسمی و رایگان مخزن وردپرس
ویژگی های پیشرفته برای کنترل پلن های مختلف اشتراک
امکانات ویژه مدیریت کاربران
سیستم ایمیل و اطلاع رسانی مخاطبین
بخش ویژه گزارش دهی کاربران
کنترل آسان و کاربری ساده
ایجاد پلن های نامحدود و ویژگی های ادغام شده
کپن ها و کدهای تخفیف با امکانات گسترده و سفارشی
استفاده آسان از افزونه در بخش نوشته ها و محتوا
به همراه پشتیبانی و بروزرسانی های بعدی از فریش تم


 

سیستم پیشرفته VIP با افزونه تجاری Restrict Content Pro


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog