چهره های محبوب و شاخص شورای جدید خاش کدامند؟


با نام نویسی 92 نفر از کاندیداهای شورای دوره پنجم در شهر خاش برخی چهره های شاخص و توانمند و محبوب در نزد مردم هم آمده اند.
با کاهش یافتن تعداد نفرات عضو در شورای شهر خاش از 9 نفر به هفت نفر قطعا رقابت برای کاندیداها دشوارتر می شود.
با توجه به اینکه مردم خاش در سالهای اخیر با شناخت و آگاهانه در عرصه انتخابات حاضر شده اند در این انتخابات نیز با حساسیت بیشتری در صحنه می آیند.
شورا عرصه مشورت و تصمیم گیری و برنامه ریزی برای ساختن و آباد کردن شهر و خدمت شایسته و عادلانه برای شهروندان در تمام نقاط شهری است.
در بین نفراتی که آمده اند قطعا جناب ایوب کرد شهردار سابق خاش، میرمراد مارندگانی عضو فعلی شورا و رئیس شورای شهرستان خاش، جناب نادر میربلوچزهی رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزش و فرد پر توان شورای کنونی، عیدمحمد قلندرزهی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و کارشناس مسئول دفتر سیاسی فرمانداری، محسن قلندرزهی دبیر ستاد پیشگیری از وقوع جرم حوزه دادستانی خاش، حسین اسلامی از کارمندان ارزشمند جهادکشاورزی در کنار یارمحمد شهنوازی و افرادی دیگر می توانند شورای پنجم شهر خاش را پویا و کارآمد کنند.
از مزیت های مهم شورای چهارم شهر خاش انتخاب شهرداری پرتوان و کاری بود که شهر خاش را به پیشرفت و توسعه رساند و قطعا عملکرد او در ذهن ها ماندگار می ماند.
در انتخابات آتی باید شایسته سالاری و دور شدن از مباحث قومی ملاک قرار بگیرد و افرادی پر توان و ساعی و سخت کوش و دارای ویژگی های شاخص کاری و خدمت در صحنه بیایند و مورد حمایت قرار بگیرند لذا امیدواریم مردم خاش به دور از هرگونه تعصب و با در نظر گرفتن شایستگی های کاندیداها به افراد مورد نظر خود رای بدهند.
"ا . م" از خاش

چهره های محبوب و شاخص شورای جدید خاش کدامند؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog