دانلود فیلم سینمایی نیمه‌ شب اتفاق افتاد

خلاصه فیلم سینمایی نیمه‌ شب اتفاق افتاد داستان یک پسر جوان به نام حامد بهداد می باشد . شغل او آواز خواندن در مراسم های مختلف است در یکی از مراسمات آن پسر جوان عاشق و شیفته زن آشپزی به نام رویا نونهالی که بسیار از او بزرگتر می شود . حامد بهداد در ایفای نقش یک جوان خواننده با روحیه‌ای شاعرانه یکی از بازی‌های قابل‌ قبول خود را ارائه می‌دهد. می‌توان گفت عنصر رهایی و عاشق‌ پیشگی که برای شخصیت حسین در نظر گرفته‌شده بوده با خصوصیات بازی بهداد مرتبط بوده است اما با توجه به اینکه بیشتر نقش‌های اخیر او بر عصبیت‌ها و کنش‌های لحظه‌ای تأکید داشتند حضورش در یک شمایل عاطفی، آرام و سربه‌زیر با جذابیت‌های زیادی همراه شده است. بهداد موفق شده عنصر رهایی موجود در جنس بازی‌اش را در بستری به‌دوراز خشونت ارائه دهد. او حتی در پرتنش‌ترین لحظات فیلم هم تحت کنترل است و مشکلی که معمولاً در رابطه با بازی‌های غیر کنترل‌شده‌اش مطرح می‌شود در این فیلم به چشم نمی‌آید.

سایر توضیحات : این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده و در تاریخ 28 مهر 1395 در سینماهای ایران اکران شده است . انتخاب شغل خوانندگی برای نقش حسین انتخاب کاملاً درستی بوده و گذشته از اینکه منطق ورودش به داستان و مکان اصلی آن یعنی باغ را می‌سازد در ایجاد شخصیت عاشق‌ پیشه او نکته‌ای کاربردی است. در طرف دیگر، زیبا با بازی رؤیا نونهالی برای فیلم و فیلم‌ساز دست آورد مهم‌تری است. وجه تمایز او با باقی شخصیت‌های این‌چنینی در سینمای ما، برخورد مثبت و فعالانه‌اش با احساسات عاشقانهٔ حسین است. زیبا در پس‌زمینه شخصیتی‌ اش یک شخصیت پرتکرار است. همسرش در زمان تولد پسرشان به دلیل ارتکاب جرم اعدام شده و او به‌تنهایی پسرش را بزرگ کرده است. زندگی زیر متوسط دارد و رفتارهایش زیر نظر اطرافیان است. اما وقتی با نگاه‌های عاشقانه حسین رو به‌ رو می‌شود راهش را از کلیشه‌ها جدا می‌کند.
مشخصات فیلم سینمایی نیمه‌ شب اتفاق افتاد :
– ژانر : درام ، عاشقانه
– کارگردان : تینا پاکروان
– نویسنده : طلا معتضدی
– تهیه کننده : تینا پاکروان
– محصول کشور : ایران
– تاریخ تولید : 1394
– تاریخ انتشار : 28 مهر 1395
– مدت زمان : 90 دقیقه
– زبان پخش : فارسی
– بازیگران : حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی، فرناز زوفا، دینا آبرون، علی تاجیک، محمد فیروز بخت ،مهراب رضایی، شقایق فراهانی
– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p
– فرمت فایل : MKV
– سایت مرتبط : WikiPedia
https://download.ir/wp-content/uploads/2017/03/Nimeshab.Etefagh.Oftad-www.download.ir_.mp4
 
شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید
فیلم سینمایی نیمه‌ شب اتفاق افتاد

دانلود فیلم سینمایی نیمه‌ شب اتفاق افتاد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog