پیام تبریک به پاسداران و ایثارگران انقلاب

پیام تبریک به پاسداران و ایثارگران انقلاب
روابط عمومی شورای شهرستان : به مناسبت فرا رسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، و روز بزرگداشت «پاسدار» و «جانباز»، موحدی رییس شورای اسلامی لارستان در پیامی این روز را به پاسداران و جانبازان ایران اسلامی تبریک گفته است. در این پیام آمده است:
***
در آغازین روزهای دومین ماه پرحلاوت بندگی، ماهی که مزین به نام نامی والاترین مخلوق خدا و پیام‌آور مهر و عطوفت حضرت محمد (ص) است، میلاد سه خورشید نورانی را به جشن می‌نشینیم؛ در آغاز طلوع نور همیشه روشنِ شجاعت، و اسوه صبر و بصیرت و شهامت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سپس میلاد صفابخش مولای ادب و پایمردی و رشادت حضرت عباس بن علی (ع)، و دیگر زادروز خجسته پیشوای عارفانِ حق‌بین و مظهر صبر و دیانت حضرت امام زین العابدین (ع). شایسته است این مناسبت‌های شادی‌آفرین را تبریک گفته و در شناخت راه و مرام آن نیکان جاوید بیشتر بکوشیم.
میلاد سرسلسله‌ی این پیشوایانِ پاکی، امام حسین (ع)، روز «پاسدار» نام گرفته؛ چرا که در طول تاریخ اسلام و بلکه تاریخ زندگی بشریت، کسی همچون او از گوهر ناب اسلام نبوی و عدالت علوی پاسداری نکرده است؛ و اینچنین تا ابد الگو و اسوه بی‌بدیلی شد برای همه پاسدارانی که چه در لباس رزم و چه در کسوت خدمت و جهاد غیر نظامی، برای حفظ مرزهای ظاهری میهن اسلامی و حتی خارج از مرزها (مدافعان حرم) و نیز پاسداشت مرزهای فرهنگی، هویتی و اعتقادی خود و مردم از جان شیرین می‌گذرند.
و میلاد برادر بزرگوار و یار و سردارش حضرت ابالفضل العباس (ع) هم به زیبایی با سرمشق گرفتن از رشادت‌های جانباز دشت کربلا، روز «جانباز» نام گرفته است؛ آن دلاوری که مقتدایش شیر خدا علی مرتضی و بزرگ شده در دامان مادری فاضل و پاک‌سیرت بود، پدر فضایل شد و در زیباترین صحنه عشق‌بازی با محبوب، بهترین‌ها را در راه خدا هدیه کرد.
اینجانب ضمن درود به روان پاک همه شهدای راه آزادی و استقلال کشور به‌ویژه شهدای سپاه پاسداران و نیز شهدای مدافع حرم معصومین، روز «پاسدار» را به یکایک سبزپوشانِ نگاهبان امنیت و هویت این سرزمین عزیز و انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم. از سوی دیگر روز جانباز را هم به ایثارگران بزرگوار و خادمان جان‌برکف ولایت و مردم صمیمانه تبریک گفته و برای این دو قشر سرافراز که حق بزرگی به گردن این مردم و مسئولان دارند، آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت می‌کنم. از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم که همه ما راه آن بزرگواران را به بهترین شکل ادامه دهیم. ان‌شاءالله
یعقوب موحدی/رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان
نوشته پیام تبریک به پاسداران و ایثارگران انقلاب اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

پیام تبریک به پاسداران و ایثارگران انقلاب


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog