افراک طراحی وبسایت، سئو و تبلیغ در گوگل با افراک


افراک تبلیغ در گوگل، SEO، طراحی وبسایت – تبلیغ در گوگل …
 
تبلیغ در گوگل
کمپانی گوگل مدت ها است که با فراهم آوردن امکان تبلیغ در موتور جستجوی گوگل، انقلابی در بازار تبلیغات ایجاد کرده است. این کمپانی پس از سال ها تجربه، با فراهم آوری پیچیده ترین و بهترین تکنولوژی ها امکان تبلیغ در گوگل به بهترین نحو را فراهم کرده است. در تبلیغات کلیکی گوگل، شما انتخاب میکنید که افراد با جستجوی چه کلمه، در چه زمانی، در چه شرایطی و … وبسایت شما را ببینند. نکته بسیار کاربردی این نوع تبیغات این است که شما به ازای هر کلیکی که بر روی لینک سایت شما میشود هزینه پرداخت میکنید و نه بابت درج و نشان دادن لینک وبسایت!
امکان استفاده مستقیم از این امکان در ایران به دلیل شرایط تحریم علیه ایران مهیا نیست و شرکت های واسطه ایرانی که در این زمینه فعالیت دارند، دلار را با قیمت بسیار بالاتری فروخته و عملا این نوع تبلیغ را به تبلیغی گران و با بازده نه چندان زیاد تبدیل میکنند.
نکته دیگر، توانایی مدیریت اکانت در Google AdWords  است. مدیریت تبلیغ در گوگل در دنیا به عنوان یک تخصص شناخته میشود که کمپانی های مختلفی در سراسر دنیا در این ارتباط فعالیت دارند. مدیریت مناسب در گوگل ادوردز باعث کاهش هزینه بسیار تبلیغات و در عین حال افزایش بازدهی میشود.
شرکت افراک نخستین شرکت ایرانی مدیریت اکانت Google AdWords است. این شرکت با شناسایی دقیق رقبای کمپانی سفارش دهنده، شناخت بازار هدف و مدیریت زمان و شرایط نشان دادن لینک وبسایت شما در گوگل و …. شرایطی را فراهم می آورد که بازده این نوع تبلیغ برای شرکت ها بسیار بالا تر رود.
جهت مشاهده خدمات این شرکت و تعرفه تبلیغ در گوگل به وبسایت www.Afrak.com مراجعه نمایید.
تبلیغ در گوگل، طراحی سایت و Seo افراک
پایان رپورتاژ/
نوشته افراک طراحی وبسایت، سئو و تبلیغ در گوگل با افراک اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

افراک طراحی وبسایت، سئو و تبلیغ در گوگل با افراک


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog