معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس

معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس
Lapse it
Lapse it  یک اپلیکیشن قدرتمند در زمینه ­ی عکاسی تایم لپس به شمار می آید که با استفاده از آن ، می توانید در عرض چند دقیقه ویدئوهایی جذاب بسازید. از امکانات این آپ برای ساخت ویدئوهایی تایم لپس، می توان به تعیین فواصل عکس برداری( تا حد میلی ثانیه)، انواع حالت فوکوس، فلش، سرعت شاتر، حالات عکس برداری، فیلترهای رنگی و تنظیم خودکار اشاره کرد. تمام ویدئوهای ضبط شده به گالری منتقل می شوند. بعد از هر بار خروج از اپلیکیشن ، می توان تصویر برداری را از محل توقف ویدئو پی گرفت یا به شکل ساده، تصویر برداری زمان بندی شده را در دستور کار قرار داد. ” لپس ایت” شبکه ­ی اجتماعی مخصوص به خودش را دارد که “Whats  Hot” نتامیده می شود و می توانید تایم لپس های جالبش را ببینید . در نسخه­ ی رایگان آپ، می توان تایم لپس­هایی با کیفیت نهایتا ۴۸۰ پیکسل ساخت؛هر چند برای رسیدن به رزولوشن بالاتر ۷۲۰ پیکسل و ۱۰۸۰ پیکسل باید نسخه­ی حرفه ای آپ را بخرید .
سیستم عامل: اندروید /آی او اس
لینک دانلود اندروید: https://goo.gl/s7cylj-
لینک دانلود آی او اس: https:// goo.gl/v8zgs9
 
معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس
Microsoft Hyperlapse
برنامه­ ی” هایپرلپس” می تواند لرزش ها و تکان های شدید ویدئو های ثبت شده را از بین ببرد. به همین خاطر نیز این آپ برای ساختن ویدئوهای تایم لپس با موبایل، یکی از بهترین گزینه هاست. با این آپ می توانید غیر از فیلم­­هایی که خودتان گرفته اید، سرعت پخش هر فایل ویدئویی گالری­تان را تا ۳۲ برابر حالت عادی افزایش دهید . برای کار با پایپرلپس، کافی است با ورود به آپ ، دکمه ­ی “ضبط” را بزنید و پس از پایان فیلم برداری، روی آیکون”توقف” کلیک کنید . حالا  می توانید سرعت پخش ویدئو را تا دو ، چهار، هشت ۱۶ و ۳۲ برابر حالت عادی افزایش داده و از تایم لپسی که خلق کرده اید، لذت ببرید. هایپرلپس از دوربین سلفی هم پشتیبانی می کند. ورژن “Pro”ی این محصول برای کامپیوترهای شخصی تهیه شده که می توان با آن ویدئوهای ثبت شده توسط دوربین­های اکشن(مانند ”  (“GoProرا ویرایش کرد و ویدئوی بذون لرزشی تحویل گرفت. اشتراک گذاری مستقیم در تویتر و اینستا گرام ، از دیگر قابلیت های هایپرلپس محسوب می شود .
سیستم عامل: اندروید /ویندوزفون
لینک دانلود اندروید: https:// goo.gl/moVdUu
لینک دانلود آی او اس: https:// goo.gl/JgKOvM
 
معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس
 
iLapse
این اپلیکیشن، تجربه­ ی فوق العادهای را از ضبط ویدئوهای تایم لپس با آی فون و آی پد در اختیار شما می گذارد.
با ” آی لپس” می توان به دو شیوه ویدئوی تایم لپس ساخت؛ در روش اول ، کافی است موبایل را به طور ثابت مقابل سوژه قرار دهید تا اپلیکیشن در بازه­ی زمانی تعیین شده ، مرتب از آن عکس بگیرد و خروجی کار را به صورت ویدئویی اچ دی به شما تحویل دهد. این روش، برای ساخت تایم لپس­های طولانی مناسب است. وقتی شما شارژ مناسب و حوصله زیادی داشته باشید که مرتب عکس بگیرید و از آنها خروجی ویدئو بگیرید.
اما در روش دوم، اپلیکیشن با نرخ های ۲۴، ۲۵ یا سی فریم بر ثانیه، از سوژه فیلم برداری می کند و شما پس از فشردن دکمه ی توقف ، می توانید از طریق ابزارهای حرفه ای آپ، سرعت پخش آن را تغییر دهید. دخیره ­ی خودکار ویدئو هنگام شارژ اندک باتری و فوکوس قفل شونده روی سوزه، از دیگر امکانات این اپلیکیشن فوق العاده محسوب می شود. اگر”آی دیوایس” دارید آی لپس بهترین گزینه برای ساختن ویدئوهای تایم لپس است.
سیستم عامل: آی او اس
لینک دانلود : https:// goo.gl/M2QkoC
معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس
Timglapse Pro
این اپلیکیشن رایگان مولفه ­های یک تایم لپس خوب را دارد؛ تایم لپس­هایی با کیفیت فول اچ دی می گیرد و پیش از شروع فیلم برداری می توانید تنظیمات مربوط به رنگف نور و رزولوشن آپ را به دلخواه تنظیم کنید و سپس دکمه­ی ضبط را فشار دهید. با توقف فیلم برداری نیز می توانید پیش نمایشی از تایم لپس خروجی را ببینید و در صورت تمایل، افکت­های ویدئویی به آن اضافه کنید. با این اپلیکیشن  می توانید عکس هایتان را هم خیلی راحت با تعیین تعداد آنها به ویدئو تبدیل و خروجی ویدئوی آن را با فرمت دلخواهتان روی گوشی­تان  ذخیره کنید.
از آن جایی که حجم خروجی­های mp4 این آپ بسیار بالاست، برای کم کردن فرآیند پردازش تصاویر، می توانید آن ها را در سرورهای قدرتمند ” Timelapse Pro” و فضای ابر بارگذاری کنید تا زودتر به نتیجه­ی دلخواهتان برسید. Timglapse Pro  یک تالار گفت و گوی جمع و جور هم دارد که برای آگاهی از ترفندهای ضیط ویدئوهای تایم لپس می توانید به آن مراجعه کنید./دانستنیها
سیستم عامل: ویندوزفون
لینک دانلود : https:// goo.gl/8Bj8Vw
نوشته معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

معرفی چهار نرم افزار برای عکاسی تایم لپس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog