بارسلونا و رد تماس با لورن بلان برای جایگزینی لوئیز انریکه


بارسا برخلاف شایعات اخیر ، با بلان تماسی نگرفته است.
به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بارسلونا که این روزها به دنبال انتخاب جانشین لوئیز انریکه است ، شایعات اخیر مبنی بر مذاکره و تماس با بازیکن  سابق باشگاه ، لورن بلان را رد کرد.
به گزارش mundodeportivo ، جانشین انریکه روی نیمکت بارسلونا هنوز هم یک راز سر به مهر است. هر روز شایعه ای جدید و نامی جدید پیرامون نیمکت داغ آبی اناری‌ها به گوش می‌رسد. به جز والورده و اونزوئه که به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه‌های بارسلونا هستند ، اخیرا گمانه زنی‌هایی از سوی رسانه‌های کاتالونیایی مبنی بر ورود نام خوان آنتونیو پیتزی و لورن بلان به لیست نامزدها منتشر شده است.
گزینه اول که روز گذشته از طریق مدیربرنامه‌هایش جدایی از تیم ملی شیلی را در مقطع فعلی انتخاب اشتباهی دانست و عنوان کرد پیشنهاد احتمالی بارسا رد خواهد شد. لورن بلان هم که از تابستان گذشته تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته ، شاید جزو گزینه‌ها باشد اما بارسلونا با او تماسی نداشته است. بلان بازیکن اسبق بارسلوناست و سبک بازی تیم‌هایش مالکانه است و به لحاظ فنی شاید کیفیت‌های لازم برای مربی‌گری در بارسا را داشته باشد اما به نظر نمی‌رسد شانسی برای هدایت آبی اناری‌ها داشته باشد.
با این حساب باید از بین اونزوئه و والورده یکی را به عنوان مربی بعدی بارسا بدانیم. کنفرانس مطبوعاتی امروز رئیس اتلتیک بیلبائو شاید به شفاف‌تر شدن اوضاع کمک بیشتری کند.

بارسلونا و رد تماس با لورن بلان برای جایگزینی لوئیز انریکه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog