ساندویچ مرغ گریل شده با خردل


مواد لازم

سینه مرغ شنیسلی 2 عدد ( 2 تا 180 گرمی)
روغن زیتون ½ پیمانه
شوید تازه ساتوری شده ⅓ پیمانه
سیر ریز خرد شده 2 حبه
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
سس خردل ¼ پیمانه + 3 قاشق غذاخوری
پیاز قرمز حلقه شده 1 عدد بزرگ
پنیر چدار درشت رنده شده 180 گرم
نان باگت بزرگ 2 عدد


طرز تهیه

¼ پیمانه سس خردل، روغن زیتون ، شوید، سیر، ½1 قاشق چای خوری نمک و ¾ قاشق چای خوری فلفل را در یک کاسه متوسط می ریزیم و آن ها را کامل با هم مخلوط می کنیم.

مرغ و پیاز حلقه شده را در این مخلوط می ریزیم و تکان می دهیم تا تمامی سطح آن ها با این مخلوط پوشیده شود. روی آن را پوشانده و به مدت 30 دقیقه در یخچال می گذاریم تا مرغ کامل مزه دار شود.

گریل یا کباب پز را با حرارت متوسط – زیاد روشن می کنیم تا گرم شود. پیاز ها را به مدت 8 تا 10 دقیقه گریل می کنیم و آن ها را بر می داریم. مرغ ها را از هر دو طرف کامل کبابی می کنیم.

وقتی دو طرف تکه های مرغ گریل شد روی یک سطح آنها پنیر چدار را می ریزیم و کمی دیگر روی گریل می گذاریم تا پنیر آب شود. سپس تکه های مرغ با کاور پنیر ی را از روی کباب پز برداشته و هر یک را از وسط نصف می کنیم.

اگر از نان باگت بزرگ استفاده می کنید آن را نصف کرده و از وسط باز می کنیم و سطح داخلی آنها را به مدت 1 تا 2 دقیقه روی گریل می گذاریم تا کریپسی و ترد شود.

اگر مایلید می توانید 3 قاشق باقی مانده خردل را با کمی سس مایونز داخل نان بمالید و سپس مرغ و پیاز را داخل آن گذاشته و داغ سرو کنید. ساندویچ مرغ گریل شده آماده است.

ساندویچ مرغ گریل شده با خردل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog