هر آنچه که در مورد کباب کوبیده باید بدانید

هر آنچه که در مورد کباب کوبیده باید بدانید
خیلی­ ها حاضر نیستند پختن کباب کوبیده را امتحان کنند، چون معتقدند کار سختی است و عاقبت به جای شکم گرسنه، منقل کباب پزی کباب ها را نوش جان می کند، اما واقعیت این است که پختن کباب کوبیده آن قدرها هم سخت نیست و می شود بدون این که کباب ها از سیخ جدا شوند، یک کباب کوبیده عالی پخت. برای این منظور کافیست به نکات زیر دقت کنید.
۱-میزان چربی گوشتی که انتخاب می کنید، نه باید کم باشد نه زیاد.(اگر چربی گوشت خیلی کم بود می توانید کمی از کره استفاده کنید.) در ضمن باید گوشت کاملا بدون آب باشد. همچنین این گوشت را باید بیش از یکبار چرخ کرده باشید( مثلا چهار تا پنج بار) و قبل از به سیخ کشیدن، باید گوشت را حسابی ورز دهید تا حالت چسبندگی پیدا کند.( این نکته خیلی مهم است.) دقت داشته باشید که نمک را در هنگام چرخ کردن گوشت به آن اضافه کنید.
نکته­ ی مهم دیگر این است که بعد از ورز دادن گوشت، باید کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید و دوباره آن را ورز دهید تا جایی که دستتان از چربی گوشت سفید شود.
برای به سیخ کشیدن کباب ، باید سیخ را مرطوب کنید. سپس مقداری گوشت بردارید و به سیخ بکشید. دقت کنید که برای یک کیلو گوشت، سه عدد پیاز رنده شده کافیست.
نکات طلایی در هنگام به سیخ کشیدن و پختن
اول: اگر دیدید که کباب شما می ریزد کمی پودر سوخاری و مقداری بسیار کم جوش شیرین به آن اضافه کنید و دوباره آن را ورز دهید. همچنین مراقب باشید لایه­ ی گوشتی که روی سیخ می کشید، نازک نباشد؛ ضخامت کباب باید زیاد باشد؛ این مساله در مزه­ ی کباب هم بسیار موثر است.
دوم: از گوشتی که تازه آن را شسته اید استفاده نکنید مگر آن که کاملا آن را خشک کرده باشید./راز
نوشته هر آنچه که در مورد کباب کوبیده باید بدانید اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

هر آنچه که در مورد کباب کوبیده باید بدانید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog