نوشیدنی های ویژه فصل گرما

توت فرنگی و نارگیل
نوشیدنی های ویژه فصل گرما
توت فرنگی از آن میوه­هایی است که طرفداران زیادی دارد و معمولا دسر و نوشیدنی های خوش طعمی از این میوه تهیه می شود، یکی از نوشیدنی های لذت بخش تابستان، مخلوط توت فرنگی و پودر نارگیل است. شما می توانید برای خنک تر شدن این نوشیدنی ، قبل از تهیه آن توت فرنگی ها را به مدت ۳۰ دقیقه در فریز قرار دهید .
مواد لازم
سه فنجان توت فرنگی خرد شده
سه قاشق غذا خوری شکر
دو قاشق غذا خوری آب لیمو
نیم فنجان پودر نارگیل
نیم فنجان آب آناناس
طرز تهیه
ابتدا توت فرنگی ها را به همراه شکر و آب لیمو درون مخلوط کن ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس پودر نارگیل و آب آناناس و یخ ها را به آن اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید تا کمی کف دار شود . شما می توانید از مقداری برگ نعنا و یک عدد آناناس برای تزئین لیوان­هایتان استفاده کنید
 
طالبی میوه محبوب تابستان
نوشیدنی های ویژه فصل گرما
طالبی یکی از میوه­های محبوب تابستان است آب طالبی نیز طرفداران زیادی در این فصل دارد شما می توانید این میوه را با میوه­های دیگر مخلوط کنید و از ترکیب آن ها یک نوشیدنی دلچسب تهیه کنید.
مواد لازم
سه لیوان یخ خرد شده
نصف طالبی
۵/۱ لیوان شیر
پنج قاشق پودر نارگیل
آب یک لیموی تازه
سه قاشق آب پرتقال
طرز تهیه
ابتدا طالبی ها را خرد کرده و همراه با آب لیمو و آب پرتقال داخل مخلوط کن بریزید و با همدیگر مخلوط کنید تا پوره شوند سپس پودر نار گیل را در شیر حل کرده و سه قاشق از آن را دون هر لیوان بریزد. روی آن ها یخ خرد شده ریخته و سپس پوره طالبی را به آن اضافه کنید می توانید لیوان ها را با حلقه های لیمو ترش تزئین کنید .
 
چای سبز، هلو ونعنا
نوشیدنی های ویژه فصل گرما
مواد لازم
دو فنجان آب جوش
پنج عدد چای سبز کیسه ای
نیم لیتر آب هلو
نیم فنجان برگ نعنا
سه قاسق غذا خوری شکر.
یخ به مقدار لازم
طرز تهیه
پنج عدد چای سبز کیسه ای را در آب جوش قرار دهید و پس از پنج دقیقه آن ها را خارج کرده و آب هلو ، شکر و برگ نعنا را به آن اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنید. این نوشیدنی را مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود و سپس با یخ فراوان سرو کنید .
 
آب آناناس همراه میوه­های تابستانی
نوشیدنی های ویژه فصل گرما
چ۰ چیزی بیش تر از آب آناناس همراه میوه­های خوشمزه تابستان شما را سر حال می کند؟ آب آناناس که سر شار از ویتامین C و ویتامین B است برای قلب بسیار مفید است. همچنین آناناس به شما کمک می کند بدن مقاوم تری در برابر بیماری ها داشته باشید .
مواد لازم
نیم لیتر آب آناناس
یک چهارم لیتر شربت آب لیمو
چهار لیوان آب سرد
یک لیتر لیموناد
یخ به مقدار دلخواه
۸ تا ۹ عدد توت فرنگی تازه
میوه(تکه­های خرد شده هلو، پرتقال، لیمو، کیوی، گیلاس و برگ نعنا)
طرز تهیه
آب آناناس ، شربت آب لیمو و چهار لیوان آب را با یکدیگر ترکیب کنید و مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید. سپس لیموناد، توت فرنگی و یخ ها را به آن اضافه کرده و در مخلوط کن ریخته و به خوبی با هم مخمخلوط کنید. این نوشیدنی را در یک تنگ بزرگ بریزید و میوه های خرد شده را به آن اضافه کنید ، برای تزئین لیوان ا می توانید از پرتقال یا لیموی حلقه شده استفاده کنید.
 
چای انبه و نعنا
نوشیدنی های ویژه فصل گرما
مواد لازم
یک لیوان انبه (خرد شده)
یک لیوان آب آناناس
هشت عدد چای سبز کیسه ای
مقداری برگ نعنا
چهار لیوان آب جوش
دو قاشق غذا خوری شکر
یخ
طرز تهیه
تکه های انبه و آب آناناس را درون مخلوط کن بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید تا کاملا صاف شود. سپس آن را در یخچال قرار دهید برگ نعنا و چاهای سبز را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و آب جوش را به آن ها اضافه کنید . پس از پنج دقیقه، کیسه های چای را خارج کنید و آن را به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید . سپس چای را با مخلوط انبخ و آناناس همراه شکر ترکیب کنید و کاملا هم بزنید تا شکر ها به خوبی حل شوند . سپس مقداری از این نوشیدنی را در یک لیوان پر از یخ بریزید و آن را با حلقه­های آناناس و تکه های انبه تزئین کنید .
 
آب هندوانه
نوشیدنی های ویژه فصل گرما
هندوانه میوه ای است که در تابستان آب از دست رفته بدن را تامین می کند و هم چنین عطش را نیز کم می کند. یکی از محبوب ترین نوشیدنی های تابستانی در مکزیک، ترکیبی از آب هندوانه و لیموست که نوشیدنی بسیار خوش طعم و گوارایی است.
مواد لازم
چهار لیوان هندوانه(بدون هسته و تکه تکه شده)
آب لیموی تازه(یک عدد لیموی تازه)
یک لیوان یخ خرد شده
یک قاشق غذا خوری شکر
پرتقال حلقه شده و برگ نعنا برای تزئین
طرز تهیه
هندوانه ها را به وسیله مخلوط کن پوره کنید. سپس آب لیمو ، یخ و شکر را به آن اضافه کرده و با همدیگر مخلوط کنید تا صاف و یک دست شود. نوشیدنی را در یک لیوان­های مخصوص ریخته و پس از تزئین با برگ نعنا و پرتقال سرو کنید.(پردیس)
نوشته نوشیدنی های ویژه فصل گرما اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

نوشیدنی های ویژه فصل گرما


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog