نواوریهای بروز رسانی اینده ویندوز 10, Fall Creators Update

Fall Creators Update.jpg




به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, Fall Creators Update قابلیتهای جدیدی دارد که با هوش مصنوعی و کلود برای اشتراک اسان بین چندین دستگاه میباشد.

مایکروسفت بعد از Creators Update نام بروز رسانی ویندوز 10 که ارائه ان برای سپتامبر پیش بینی شده را Fall Creators Update نامیده و جزئیات نواوریهای انرا در دومین روز کنفرانس بیاد 2017 توضیح داده است.


Story Remix

Paint 3D برنامه جدید Creators Update بود و مونتاژ ویدیو نواوری Fall Creators Update میباشد که از هوش مصنوعی برای اسان ساختن جستجوی ویدیوها و همچنین تصاویر و مونتاژ خودکار انها بهره مند میشود. Story Remix امکان افزودن افکتهای سه بعدی فوق العاده را فراهم ساخته و با Remix 3D, پلاتفرم اشتراک سه بعدی یک اینترفیس میسازد.


Microsoft Fluent Design System

در پس نام Microsoft Fluent Design System یک هویت بصری اینترفیس ویندوز 10 و برنامه هایش پنهان است. سیستم از مدیریت دقیق نور و عمق و بافت و اندازه استفاده میکند و نتیجه بسیار قابل توجه است.


از طرفی مایکروسفت مایل است استفاده از قلم الکترونیکی را با ویندوز 10 اسان سازد و مثلا میتوان در مرورگر اج با ان نوشته و جستجو نمود.


OneDrive Files On-Demand

سیستم ذخیره در کلود دارای قابلیتی که از ویندوز 8.1 به بعد فراموش شده و بهتر در ویندوز 10 ادغام گشته میگردد. در واقع OneDrive Files On-Demand امکان دانلود فقط فایلهای مورد نیاز را فراهم ساخته و یک برچسب قرمز در لیست فایلها استاتوس انرا نمایش میدهد. هماهنگ سازی با دستگاه های گوناگونی که از OneDrive همچون اسمارتفونهای ای اوس یا اندروید استفاده میکنند خودکار میگردد.


Windows Timeline

ویندوز 10 میتواند تاریخچه فعالیتهای انجام شده را نمایش داده و فعالیتی که رها شده بود را از همان نقطه رها شده دوباره از سر گیرد. مثلا ساختن یک قایل پاورپوئینت یا حتی وبگردی روی یک سایت. این تاریخچه توسط کورتانا که پیشنهاد از سر گرفتن فعالیتی روی دستگاهی دیگر چون پی سی و تبلت و اسمارتفون را میدهد بهره برداری خواهد شد.


timeline.jpg

Cloud-powered Clipboard

انتقال داده ها بین یک پی سی با ویندوز 10 و یک ایفون مثلا با یک کپی/پیست ساده و از طریق صفحه کلید Swiftkey بسیار اسان میگردد.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



Fall Creators Update.jpg
(22.2 کیلو بایت)


timeline.jpg
(47.3 کیلو بایت)







نواوریهای بروز رسانی اینده ویندوز 10, Fall Creators Update


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog