بازداشت 27 تن به اتهام هک خودپردازهای بانک به روش ATM Black Box

atm1.jpg

atm2.jpg




ب ه گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, 27 تن در اروپا به اتهام هک خودپردازهای بانکی به روش "ATM Black Box" بازداشت شدند.

پلیس اروپا اعلام کرد که 27 تن که در کشورهای فرانسه و جمهوری چک و استونی و هلند و رومانی و اسپانیا و نروژ به هک خودپردازهای بانکی به روش "ATM Black Box" اشتغال داشته و موجودی این خودپردازها را میربودند دستگیر شدند.

در روش ATM Black Box, هک خودپرداز بانک با کانکت مستقیم یک لپتاپ یا یک جعبه انفورماتیک به ان صورت میگیرد. این مجرمین با ایجاد سوراخها و یا ذوب قسمتی از فلز دستگاه ها به کابلها و اینترفیسهای کانکشن دست میافتند و بعد از کانکت شدن فرمانی به سرور داخلی برای خارج کردن و در دسترس قرار دادن کل موجودی صندوق ارسال میکردند. این روش برای اولین بار در سال 2015 با حدود پانزده حمله از این دست ظهور کرد که اکثریت مجرمین در روسیه و مولداوی و اوکراین و رومانی بودند.

مقامات پلیس امیدوارند که با بازداشت این مجرمین, این روش سرقت کاهش یابد و از طرفی به سازندگان و صنعت این دستگاه های خودپرداز توصیه میکنند که محافظتهائی برای مقابله با اینگونه هک و سرقت بیابند.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



atm1.jpg
(70.1 کیلو بایت)


atm2.jpg
(63.4 کیلو بایت)







بازداشت 27 تن به اتهام هک خودپردازهای بانک به روش ATM Black Box


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog