معرفی چهار اپلیکیشن مفید برای اندروید و ای او اس

Evernote
معرفی چهار اپلیکبشن مفید برای اندروید و ای او اس
 نرم افزار Evernote یکی از بهترین آپ هایی است که برای یادداشت برداری و مدیریت ان یادداشت ها طراحی شده است . یکی از مهم ترین ویژگی های اورنوت این است که نخسه هایی برای پلتفرم های مختلف (اندروید ، آی او اس ، ویندوز و مک) بیرون داده و امکان همگام سازی یادداشت ها در بین این پلتفرم ها را فراهم کرده است .
یکی از هدف های اورنوت این است که کاربر بتواند به سادگی و به سر عت ایده ها و یادداشت هایش را ثبت و ضبط کند و دسترسی به این یادداشت ها نیز به همان سادگی باشد . یکی دیگر از امکانات جالب این آپ این است که می توانید از طریق آن فایل صوتی و عکس هم ذخیره کنید . هم چنین اگر گوشی شما قلم استیلوس داشته باشد ، می توانید با دست خط خودتان در اور نوت یادداشت بنویسید. امکان ایجاد و ویرایش یادداشت های متنی به صورت نامحدود ، ذخیره ، همگام سازی و به اشتراک گذاری آسان و سریع فایل ها ، امکان جست و جوی هوشمند برای یافتن متن دلخواه در میان یادداشت ا ، امکان سازماندهی یادداشت ها ی نوت بوک و برچسب ها و امکان ایجاد یک فهرست خرید و یا فهرست کار از قابلیت های این نرم افزار است .
*اندروید و آی او اس
 
Scanner Pro
معرفی چهار اپلیکبشن مفید برای اندروید و ای او اس
 وقتی مشغول مطالعه هستید یا وقتی در سالن مطالعه ی کتاب خانه ی دانشگاه کتاب خاصی را ورق می زنید یا حتی وقتی چیزی را از روی جزوه می خوانید ، گاه و بی گاه نیاز پیدا می کنید چیزی را یادداشت کنید یا بحثی از مطلب را رونویسی کنید . اینجاست که یک اسکنر همراه می تواند حسابی به روند مطالعه ی شما سرعت ببخشد . با استفاده از اسکنر پرو می توانید گوشی هوشمند یا تبلت تان را به یک اسکنر کوچک دستی تبدیل کنید و نوشته های کاغذی را به فایل پی دی اف تبدیل کنید . با این کار ، امکان ایمیل یا آپلود کردم این مطالب را هم پیدا خواهید کرد . یکی از ویژگی های کاربردی اسکنر پرو هم این است که می توانید لبه ها و قاب را تشخیص بدهد و دقیقا محتوای داخل آن قالب را اسکن کند تا اسکن نهایی تان هر چه تر و تمیز تر باشد . این برنامه از الگوریتم های سریع و مشخص خودکار فریم های صفحه استفاده می کند این نرم افزار سه حالت برای فایل های مختلف  را فراهم می کند ، رنگی ، grayacale، و سیاه و سفید . هر حالت یک کنتراست عالی را نشان می دهد.متاسفانه اسکنر پرو تنها برای آی او اس در دسترس است ، اما با یک جستجو ی کوچک در بازارهای اندروید ، می توانید معادل اندروید آن را هم پیدا کنید .
*آی او اس
 
Duolingo
معرفی چهار اپلیکبشن مفید برای اندروید و ای او اس
آموختن زبان های مختلف می تواند قابلیت ها و توانایی های دانش آموزان را افزایش دهد و در های جدیدی را روی آن ها باز کند . دولین گو یکی از کلید های آموختن زبان های جدید از طریق گوشی هوشمند و تبلت است . افزون بر این می توانید از طریق رابط کاربردی آن نیز به امکانات دولینگو دسترسی داشته باشید . استفاده از دولینگو می تواند زبان های مختلفی از قبیل آلمانی ، اسپانیایی و غیره را از روی زبان انگلیسی یاد بگیرید. فرآیند آموزش زبان دولینگو به درس های مختلف تقسیم بندی شده است این درس ها از مبتدی تا پیشرفته درجه بندی شده اند و کاربر بعد از گذراندن درس های مبتدی، می تواند به درس های بعدی دسترسی پیدا کند ، یکی دیگر از امکانات کاربردی دولینگو این است که برخی امکانات شبکه های اجتماعی در آن به کار گرفته شده و اگر با رابط کاربردی دولینگو کار کنید می توانید به سوال و جواب های کاربران در مورد نکته های مختلف زبان مورد نظر دسترسی داشته باشید و اگر نکته ای را نمی دانید از کاربران دیگر دولینگو سوال کنید .
*اندرویدف آی او اس و مرور گر وب
 
 
Dropbox
معرفی چهار اپلیکبشن مفید برای اندروید و ای او اس
پشتیبان گیری از فایل های مهم ، یکی از عاقلانه ترین کارهاست . به ویژه اگر روی پروژه ی تحصیلی مهمی کار می کنید ، چیزی ترجمه می کنید ، پایان نامه دارید ، بهتر است که همیشه یک پشتیبان آنلاین از فایل های خود داشته باشید. یکی از مهم ترین راه حل هایی برای پشتیبان گیری آنلاین ، استفاده از دراپ باکس است . دراپ باکس را می توانید روی ویندوز، اندروید و آی او اس و مک نصب کنید تا فایل های مختلف تان روی دستگاه های مختلف تان همگام سازی شود .
درآپ باکس دو گیگا بایت فضای ذخیره سازی رایگان به هر کدام از کاربران اختصاص می دهد با نصب این نرم افزار روی لپ تاپ یا کامپیوتر و ساختن حساب کاربری، این نرم افزار یک فولدر مخصوص روی کامپیوتر ایجاد می کند و هر فایلی که داخل این فولدر ذخیره  کنید ، به صورت خودکار آپلود می شود . افزون بر این ، می توانید از طریق وب سایت درآپ باکس یه فایل های آنلاین تان دسترسی داشته باشید./مجله دانستنیها

*اندروید، و آی او اس و ویندوز و مک
نوشته معرفی چهار اپلیکیشن مفید برای اندروید و ای او اس اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

معرفی چهار اپلیکیشن مفید برای اندروید و ای او اس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog